در جلسه امروز شورای شهر تبریز؛
مراسم تحلیف عضو جدید شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز این شورا برگزار و محمدحسن اسوتچی، جانشین مرحوم محمد اشرف نیا شد.
کد خبر: ۸۰۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 29 December 2019

به گزارش تابناک تبریز، صبح امروز در صد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، با برگزاری مراسم تحلیف، محمدحسن اسوتچی رسما عضو شورای شهر تبریز شد.

مرحوم محمد اشرف‌نیا، عضو فقید شورای شهر تبریز که از جانبازان دوران دفاع مقدس بود، پنجشنبه، ۲۱ آذرماه دار فانی را وداع گفت.

محمدحسن اسوتچی که از اعضا علی البدل شورای شهر تبریز بود، پس از طی مراحل قانونی از سوی فرمانداری تبریز، امروز با برگزاری مراسم تحلیف در صحن علنی، به عنوان عضو رسمی شورای اسلامی شهر تبریز آغاز به کار کرد.

اسوتچی:مسئولیت سنگینی در شورا دارم

عضو جدید شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با اعتماد مردم به شورای شهر رسیده ام و می دانم که مسئولیت سنگینی بر عهده دارم.

 محمدحسن اسوتچی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: کار در شورا، یک کار جمعی است و اگر با همکاری اعضا انجام نشود، محال است که به نتیجه برسد.


او با اشاره به حضور خود در جمع اعضای اصلی شورای اسلامی شهر تبریز، افزود: درگذشت مهندس اشرف نیا زمینه را برای ورود من به شورای پنجم فراهم کرد اما نمی خواهم این اتفاق را از شانس خودم بدانم و امیدوارم روح ایشان قرین رحمت الهی باشد.


این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ضمن قدردانی از شکور اکبرنژاد و شهرام دبیری به عنوان دو رئیس شورای پنجم، عنوان کرد: من در جلسات شورای پنجم به عنوان میهمان و شهروند حضور داشتم و شاهد بودم که در این دوره شورا کارهای زیربنایی انجام شده که در شورای سوم و چهارم جزو حسرت های ما بود و امیدوارم این کارها ادامه یابد.
او با اشاره به لزوم مشارکت مردم در اجرای سیاست های شورا، ادامه داد: مشارکت دادن مردم و خصوصا کارکنان شهرداری باید در اجرای سیاست گذاری های شورا مشارکت کنند چراکه در غیر این صورت تلاش اعضای شورا بی ثمر خواهد بود.


اسوتچی گفت: صندلی شورا تعارف بردار نیست و نشستن در آن مسئولیت سنگینی است خصوصا اینکه ما با اعتماد مردم اینجا نشسته ایم و امیدوارم با همکاری دیگر اعضا در انجام وظایف خود موفق باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :