سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: حضور یک بازیکن خارجی در مراحل بعد لیگ برتر، به ما کمک بسیاری می کند که امیدوارم این موضوع هر چه زودتر محقق شود.
کد خبر: ۸۰۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 30 December 2019

داوود سلطانی اظهار داشت: یک بازیکن خارجی مدنظرمان بوده و می خواهیم او را جذب کنیم، تمام هزینه های این بازیکن (دستمزد و بلیط هواپیما) توسط اسپانسر تامین می شود و هیچ گونه هزینه ای برای باشگاه نخواهد داشت.

وی افزود: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و شرایط تیم رو به رشد است، سرپرست تیم خیلی زحمت می کشد و تا به امروز تمام خواسته های ما را انجام داده است. از مدیر باشگاه آقای تقوی خواهش می کنم که اجازه حضور این بازیکن خارجی را در تیم بدهد تا در مراحل بعد عملکرد بهتری داشته باشیم. ما با این بازیکن صحبت کردیم و ریالی هزینه برای باشگاه ندارد حتی بلیط هزینه رفت و برگشت و اسکان این بازیکن توسط اسپانسر پرداخت می شود. حتی می توان از این بازیکن تعهد گرفت که هیچ گونه هزینه مالی برای باشگاه نداشته باشد.

سلطانی گفت: این بازیکن ۲۷ ساله سابقه بازی در جهان و لیگ اروپا را دارد و قطعا حضورش در تیم نفت امیدیه بسایر موثر است. سابقه درخشان تیم نفت امیدیه در کشور این رغبت را ایجاد کرده که اسپانسرها نگاه مثبتی به تیم داشته باشند لذا از آقای تقوی انتظار دارم که اجازه این کار را بدهد

وی افزود: از طرفی دیگر می توان از حضور این بازیکن خارجی در بحث آموزش و آکادمی نفت امیدیه استفاده کرد که به سود واترپلو استان است. امیدوارم با نگاه مثبت به این مسئله نگاه کنیم تا در آینده 

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه در خصوص عدم برگزاری مسابقات دور سوم در روزهای پنجم و ششم دی ماه گفت: با توجه به اینکه ۲ داور بین المللی ما خارج از کشور بودند و حساسیت مسابقات در این دور بسیار بالا بود، فدراسیون ترجیح داد که مسابقات را ۱۲ و ۱۳ دی ماه برگزار کند. 

وی ادامه داد: پس از پایان چهار مرحله مقدماتی، تیم های اول، دوم، سوم و چهارم گروه الف به ترتیب با تیم های چهارم، سوم، دوم و اول گروه ب به صورت رفت و برگشت بازی می کنند و در نهایت تکلیف تیم های صعودکننده به مرحله نیمه نهایی رقابت ها مشخص می شود.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه افزود: من سال ها در خوزستان بازی کردم و اکنون می خواهم به این تیم خدمت کنم، درست است که امسال تعداد بازیکنان بومی در تیممان کم است ولی آیا کسی در امیدیه بود که ما او را به خدمت نگرفتیم؟ سه بازیکن بومی در ابتدا همراه تیم بودند و حتی در مرحله اول برای ما بازی کردند اما در ادامه انصراف دادند. الان این سه بازیکن، اسمشان  در لیست است اما نمی توانیم از آنها استفاده کنیم.

وی گفت: ما الان جوانان خوبی داریم که در تمرینات تلاش می کنند اما باید قبول کرد که بازی در لیگ برتر شرایط خاص خود را دارد. در واقع ما با هشت بازیکن تیم را به جلو می بریم و امیدوارم تمام پیشکسوتان و ورزش دوستان واترپلو امیدیه به ما کمک بیشتری کنند تا بتوانیم از محله سوم و چهارم رقابت ها با دست پر خارج شده و نتیجه خوبی در لیگ کسب کنیم. 

تیم نفت امیدیه در گروه دوم رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور با تیم های پیشگامان کویر یزد، نفت و گاز گچساران و رعد پدافند هوایی هم گروه بوده و اکنون در صدر جدول این گروه قرار دارد. 

منبع: ايرنا
برچسب ها: واترپلو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار