امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی گفت:۹ دی روز بصیرت و تجدید بیعت مردم این شهرستان با مقام معظم رهبری و انقلاب است.
کد خبر: ۸۰۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 30 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ،حجت الاسلام والمسلمین اکبری امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی در مراسم راهپیمایی سالروز با عظمت نهم دی ماه با اشاره به سخنان امام راحل که فرمودند ملت ما ازمردم زمان رسوالله بهتر است اظهار داشت:در اوایل انقلاب برخی تعبیرشان این بود امام دارند مبالغه میکنند که مردمان زمان پیامبر همراه و هم دل با پیامبربودند و همچنین در اغلب جنگ ها در کنار ایشان حضور داشتند .

وی خاطر نشان کرد:اکنون ۴۰ سال از انقلاب با شکوه اسلامی میگذردو فرموده های امام (ره) به اثبات رسید زیرابعد از رحلت پیامبرامت در آن زمان دچار انحراف شدند و با جانشین پیامبر بیعت نکردند امازمانی که امام از دنیا رفت همان روز مجلس خبرگان جانشین امام را مشخص کردندو اراده خدا بود که این ملت همچنان پا برجا بماند،ملت ایران این انقلاب را حفظ کرده اند و این به خاطر بصیرت این امت است.

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی تاکید کرد: این ملت از سال ۵۷ پای انقلاب و امام ایستاده اند ، در زمان شروع جنگ تحمیلی ۸ ساله، جنگ با احزاب وجنگ با استکبار جهانی ،امام با اقتدار جلو رفت و یک وجب ازاین خاک را به دشمنان نداد.

 اکبری تصریح کرد: در فتنه ۸۸ عکس امام را آتش زدند، بسیجی را آتش زدند، مردم تحمل کردند تازمانی که فتنه گران سراغ هیئت های عزاداری رفتندو آنجا ماهیت فتنه گران مشخص شد مردم ساکت نماندند.

وی بیان کرد: در ۹ دی اقشار مختلف مردم، جمعیت های میلیونی به میدان آمدندو این خش و خاشاک را از بین بردندو این انقلاب باز بیمه شد و روی پای خودش ایستاد.

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی درپایان گفت: ما در هر زمانی فتنه داشته ایم و این فتنه ها ادامه دارد اما همیشه با اراده خداوند و بصیرت مردم پیروز میدان بوده ایم و خواهیم بود ما باید از رهبر معظم انقلاب حمایت کنیم تا این پرچم مقدس به دست حجت بن الحسن نرسد از پای نخواهیم ایستاد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار