نهم دی
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حماسه نهم دی‌ماه یادآور بصیرت دینی و درک سیاسی بالای ملت ایران از جایگاه نظام اسلامی و حمایت از حریم ولایت فقیه است
کد خبر: ۸۰۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 30 December 2019
نتیجه تصویری برای دری نجف آبادی"
آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌بادی»  افزود: مردم ولایتمدار در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور گسترده در راهپیمایی علیه فتنه‌گران توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و بار دیگر شعور سیاسی و دینی خود را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: ملت ایران در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز یک فتنه هشت ماهه را که از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته بود را خنثی کردند و با حمایت قاطع از ولایت فقیه نقشه‌های بدخواهان نظام را بی‌اثر کردند.  

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: ملت ایران درس‌آموخته مکتب عاشورایی هستند و با بصیرت و وقت‌شناسی، تبعیت از ولایت فقیه و تجلی غیرت دینی همواره پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: در سال ۱۳۸۸ عده‌ای فریب خورده با بهانه‌های مختلف شروع به اعتراض، قانون‌شکنی کردند که در راس آن‌ها رسانه‌های بیگانه به‌صورت وسیع به مسایل دامن زدند.

وی اضافه کرد: نهم‌دی روز بصیرت ملت ایران  نام گرفته چرا که هر ایرانی غیرتمند به بهترین شکل تجدید میثاق  با ولایت را عملی کرد و این رخداد همواره در تاریخ کشور خواهد درخشید.

آیین گرامیداشت نهم دی در ۳۲ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار