رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: هیچ چیز نمی‌تواند ملت ایران را از مسیر اسلام و انقلاب منحرف کند.
کد خبر: ۸۰۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 30 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام روحی یزدی با اشاره به شعار امسال نهم دی ماه اظهار کرد: نهم دی به عنوان مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز خاصی محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: دشمنان طی ۴۰ سال گذشته سعی داشته‌اند در توطئه‌های مختلف مردم را از نظام و ولایت دلسرد کنند ولی خوشبختانه بصیرت و آگاهی ملت شهید پرور هرگز اجازه نداده تا اهداف آنها محقق شود.
این مسئول با تاکید بر ضرورت تبیین ماهیت نهم دی ماه برای نسل جدید توضیح داد: این روز آینده و خط مشی کلی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را مشخص می‌کند به همین دلیل باید با روشنگری نسل جدید را برای حضور در تجمع و راهپیمایی این روز تاریخی آماده کنیم.
روحی یزدی افزود: در حماسه نهم دی ماه ۸۸ ملت ایران یک بار دیگر نشان دادند رهرو ولایت فقیه هستند و هیچ چیز نمی‌تواند آنها را از مسیر اسلام و انقلاب منحرف کند.
این مسئول اضافه کرد: بزرگداشت این مناسبت مهم، فرصتی برای روشنگری، بصیرت‌زایی، عبرت آموزی و پاسخ به شبهات است.
وی در ادامه با اشاره به تجمع و راهپیمایی نهم دی ماه در کرج گفت: این تجمع و راهپیمایی از ساعت ۱۴:۳۰ امروز از میدان توحید آغاز و به سمت مصلی ادامه دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: تجمع نهم دی ماه صرفا در کرج محدود نیست و در سایر شهرها و شهرستان‌های استان نیز با محوریت مصلی‌ها، و مساجد جامع برگزار می شود.
این مسئول گفت: برنامه‌ها و مراسم مربوط به حماسه نهم دی ماه تا پایان هفته در سراسر استان اجرایی خواهد شود.

برچسب ها: روحی یزدی ، 9 دی ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار