زهرا خواجوی رکورددار کلین شیت ایران موفق شد ۹۵۳ دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد.
کد خبر: ۸۱۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 31 December 2019

خواجوی: ارزش حجاب برای من بالاتر از لژیونر شدن است/ استقلالی هستم

به گزارش تابناک سمنان: زهرا خواجوی دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان و تیم وچان کردستان که موفق شد ۹۵۳ دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد گفت: من ورزش را با هندبال شروع کردم، اما به صورت اتفاقی سر از سالن‌های فوتسال در آوردم. پس از ۲ سال به تیم ملی زیر ۱۴ سال دعوت شدم.

او بیان کرد :خیلی از پیشنهاد‌ها برای لژیونر شدن را به دلیل اینکه باید بدون حجاب در آن تیم‌ها حاضر می‌شدم رد کردم. حجاب برای من مهمتر از هر چیز دیگری است.

خواجوی تصریح کرد: سال اولی که در لیگ برتر فوتبال بانوان و تیم پاس همدان حاضر شدم، یک روز دروازه‌بان تیم نیامد و مربی از بازیکنان خواست که یکی درون دروازه قرار بگیرد. من قبول کردم دروازه وایسم. وقتی شیرجه‌هایی که در اون بازی زدم را به یاد میاورم، خودم تعجب می‌کنم. همان روز سرمربی به من گفت اگر می‌خواهی در تیم من بمانی باید دروازه‌بان شوی.

او خاطر نشان کرد: قبل از شروع لیگ برتر تمرینات منظم و خوبی داشتم. وقتی ۲ - ۳ بازی اول لیگ توانستم دروازه را بسته نگه دارم با خودم عهد کردم به رکورد کلین شیت که در اختیار پیام نیازمند است برسم یا آن را جا به جا کنم. وقتی توانستم این رکورد را بشکنم نیازمند یکی از برترین دروازه‌بانان حال حاضر ایران توییتی را منتشر کرد که این واکنش باعث دلگرمی من شد.

دروازه‌بان تیم ملی گفت: من استقلالی و در فوتبال اروپا هم طرفدار بارسلونا هستم. تقریبا به هر چیزی که می‌خواستم در فوتبال ایران رسیده ام. آرزوی هر فوتبالیستی است که لژیونر شود. در حال حاضر ۲ پیشنهاد دارم، یکی از تیم‌های آسیایی و یکی هم از اروپا. دوست دارم تا زمانی که در لیگ برتر هستم در تیم کردستان بازی کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار