در پی خارج شدن و برنگشتن به خانه جوان 30 ساله ساکن یاسوج ، خانواده وی از مردم تقاضای کمک کردند.
کد خبر: ۸۱۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 03 January 2020

در پی خارج شدن و برنگشتن به خانه جوان 30 ساله ساکن یاسوج ، خانواده وی از مردم تقاضای کمک کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بنابر گفته خانواده جواد پیراسته کیش جوان 30 ساله ساکن یاسوج ، وی از روز شنبه خانه را به مقصد مشهد مقدس ترک کرده است (بنابر گفته خود وی به اعضای خانواده) اما تاکنون هیچگونه تماس یا خبری از وی در دسترس نیست.بنابر گفته خانواده این جوان دارای هیچگونه مشکلی نبوده و تا زمان ترک خانه در سلامت کامل به سر می برده است.

خانوده این جوان از مردم تقاضای کمک در صورت داشتن هر گونه اطلاعی از وی را دارند.
لازم به توضیح است ، نامبرده متاهل و دارای یک فرزند است.
مرتضی نیکخواه پسر عموی جوان گمشده یاسوجی با تایید گم شدن پسر عموی خود به ایلنا از یاسوج گفت:جواد پیراسته پسر عموی ۲۸ ساله ام که در منطقه اکبرآباد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سکونت داشت بعد از پنج روز که از خانه بیرون رفته همچنان به خانه برنگشته است‌. وی با تشریح نگرانی گسترده خانواده های نیکخواه، پیراسته و اقوام آنان از گم شدن جواد، اظهار داشت: جواد، متاهل و دارای یک فرزند ۲ ساله به نام سورنا است.
پسر عموی این جوان گم شده افزود: جواد دانشجوی کارشناسی بوده که با فرد یا افرادی اختلاف و یا درگیری نداشته و اکنون بعد از پنج روز هیچ خبر و نشانه ای از وی نداریم.
نیکخواه با بیان اینکه جواد پیراسته در روز آخر با کاپشن سبز ، تی شرت مشکی و شلوار " لی آبی " از منزل خارج شده است، خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم در صورت مشاهده و دریافت هر اطلاعاتی با شماره تلفن ۰۹۱۰۱۴۱۵۰۴۰ تماس و مژدگانی دریافت کنند.
وی گفت: جواد سال گذشته در شرکت دناصعنت مشغول بکار بود اما متاسفانه بدلیل تعطیلی آن کارخانه، بیکار شده بود.

تقاضای کمک از مردم در پی بی خبری ازجوان یاسوجی + تصویر
تقاضای کمک از مردم در پی بی خبری ازجوان یاسوجی + تصویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار