در آذربایجان غربی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اعلام کرد محکومیت جنایت آمریکای جنایتکار و صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام ، سردار قاسم سلیمانی پس از نماز جمعه در سراسر این استان برگزار می شود .
کد خبر: ۸۱۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 03 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آمده است :

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون
انتقام سختي در انتظار جنايتکاراني است که دست پليد خود را به خون سردار بزرگ و پر افتخار اسلام و ديگر شهداي حادثه ديشب آلودند . فقدان سردار فداکار و عزيز ما تلخ است ولي ادامه مبارزه و دست يافتن به پيروزي نهايي کام قاتلان و جنايتکاران را تلخ تر خواهد کرد.
(مقام معظم رهبري)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی ضمن تبریک و تهنیت شهادت سردار بزرگوار حاج قاسم سلیمانی به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و عموم مردم شهید پرور استان از عموم مردم غیور ولایتمدار و قدرشناس استان دعوت می نماید در محکومیت این حرکت تروریستی و جنایتکارانه ی آمریکایی صهیونیستی در به شهادت رساندن فرمانده سرافراز سپاه قدس و همراهان رشیدش در راهپیمایی مردمی امروز ۱۳ دی ماه سال ۹۸ که بعد از اقامه نمازهای جمعه استان از مصلی های نماز جمعه آغاز خواهد شد شرکت نمایند بی شک آمریکای جنایتکار و ایادی آن در منطقه پاسخ سخت و دندان شکنی را فرزندان انقلاب به دستور فرماندهی معظم رهبری متحمل خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار