امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش گفت: مردم منطقه از آمریکا به دلیل جنایت های آنها متنفرهستند.
کد خبر: ۸۱۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ 03 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام میرزایی درخطبه های نماز جمعه شهرستان تفرش در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی و با اشاره به کلام امیر المومنین علی علیه السلام در باره کوتاهی دنیا و ماندگاری آخرت افزود: انسان برای فنا خلق نشده بلکه خلقت او برای بقا است.
وی در خطبه دوم نماز با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و ایام فاطمیه اول گفت: خلقت بشریت مرهون فاطمه زهرا است و روز به روز نور اسلام و معنویت فاطمه زهرا آشکار تر خواهد شد و بشریت آن را لمس خواهد کرد.
وی ادامه داد: آن چه ما وظیفه داریم این است که خود را شایسته انتساب به خاندان اهل بیت کنیم و خود را متخلق به اخلاق آنان کنیم.
میرزایی با اشاره به دیدار دست اندر کاران کنگره شهدای هرمزگان با مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر حرکت خبیثانه دشمن برای فراموشی نماد های انقلاب اظهارداشت: فرصت طلبان و منفعت پرستان که اسلام و ایمان فقط لقلقه زبان آنها است باور قلبی آنها دنبال فراموشی فرهنگ جهاد و شهادت هستند.
حجت السلام میرزایی با اشاره به رزمایش ایران با دو کشور قدرتمند اقتصادی و نظامی جهان گفت: این رزمایش باز هم قدرت برتر ایران در مقابل با آمریکا و هم پیمانانش را نشان داد.
وی از شکل گیریی بلوک نوین قدرت سیاسی و اقتصادی آسیا که خارج از اراده آمریکا و هم پیمانانش است خبر داد و افزود: نگاه به شرق راهبرد مهم اعلامی از سوی مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به حمله آمریکا به حشد الشعبی ان را خطای راهبردی و حماقت سیاسی دانست.
وی با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار با پرستاران گفت:
همان کاری که جوانان انقلابی در ۱۳ آبان ۵۸ در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انجام دادند، مردم عراق به نتیجه رسیدند که لانه فساد را باید از خانه خود بیرون کنند.
حجت السلام میرزایی با تسلیت شهادت سردار عزیز سلیمانی به امام زمان عج، مقام معظم رهبری و ملت های مسلمان افزود: شهد شیرین شهادت گوارای وجود سردار سلیمانی به خاطر رشادتهای بی نظیر و فاتح نیروهای حق علیه باطل باشد.
استاد حوزه علمیه با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس دوازدهم گفت:
راه را بر ورود عناصر فرصت طلب و بی اعتقاد به خدمت مردم و انقلاب به مجلس را ببندید و شرایط را برای رقابت سالم و با انگیزه مهیا کنید.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان از حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ۹ دی امسال قدردانی کرد و گفت: حضور مردم یکی از کارآمدترین سلاح دشمن شکن انقلاب اسلامی بوده است.
وی ادامه داد:تا مردم پای انقلاب خود ایستاده‌اند به این انقلاب نه تنها آسیبی وارد نخواهد شد بلکه با قدرت بیشتر ومشکلات کمتر برای تحقق آرمان های متعالی حرکت خواهد کرد.
وی اضافه کرد: فتنه ای که نان و معیشت و اقتصاد را هدف قرار داده واکنش انتقام جویانه دشمنی است که از سیلی ۹ دی مردم بصیر سخت خشمگین و برآشفته است.
رئیس ستاد امر به معروف شهرستان با یاد اوری رشادتهای رزمندگان دفاع مقدس در عملیات کربلای پنج گفت:
در این عملیات دشمن فهمید که انقلاب اسلامی با رهبری الهی و انقلابی و نسل تربیت شده در کوران حوادث حاضر نیستند یک وجب از خاک مقدس خود چشم پوشی کنند.
استاد حوزه و دانشگاه روز پرستار را در سال در میلاد حضرت زینب سلام الله علیها تبریک گفت.
وی تاکید کرد : هر کس از این به بعد از مذاکره با آمریکا حرفی بزند در خون به ناحق ریخته سردار سلیمانی شریک است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار