نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و همراهانشان، گفت: این حادثه شاید نقطه عطفی در تاریخ مقاومت اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۱۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 04 January 2020

آیت‌الله محسن حیدری در مراسم بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی که عصر روز جمعه (۱۳ دی‌ماه) با حضور مردم و مسئولین در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از مردم اهواز، خانواده‌های شهدا، مسئولین نظامی و انتظامی و همه کسانی که در این مراسم حضور پیدا کردند تا مراتب احترام خود را به راه شهیدان، سردار رشید اسلام سردار قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش به ویژه ابومهدی مهندس برسانند، تشکر می‌کنیم.

وی خطاب به مردم عراق، افزود: سلام بر خواهران و برادران عراقی، سلام بر مردان حشد الشعبی مقدس. شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی مهندس را به شما تبریک و تسلیت می‌گوییم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ترسی از شهادت این دلیران نیست، هر چند این واقعه تلخ، موجب ناراحتی همه مسلمانان به ویژه در محور مقاومت اسلامی شده است. این حادثه شاید نقطه عطفی در تاریخ مقاومت اسلامی باشد.

وی بیان کرد: بزرگ‌ترین شیطان، آمریکا است. آمریکای جنایتکار که این مردان عزیز را به شهادت رساند. امروز همه مردان مقاومت اسلامی در ایران، سوریه، افغانستان، یمن و همه جای جهان به حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار