اجتماع بزرگ و راهپیمایی باشکوه «حاج قاسم سلیمانی ها» روزهای سه شنبه و پنجشنبه هفته جاری در کلانشهر کرج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۱۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 06 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ ستاد مردمی برگزاری مراسم شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که فردا سه شنبه اجتماع بزرگ حاج قاسم سلیمانی ها ۱۷ دی ماه ساعت ۱۸ در فلکه دوم رجایی شهر کرج  با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.

همچنین روز پنجشنبه  ۱۹ دی ماه مراسم راهپیمایی راس ساعت ۱۵:۳۰ از میدان شهدای کرج به سمت میدان سپاه و کانون بسیج  جوانان استان البرز برگزار خواهد شد.

قشرهای مختلف مردم قدرشناس و شهید پرور استان البرز در این مراسم باشکوه با حضور حماسی خود یاد و خاطره این سرباز فداکار و حماسه آفرین میهن اسلامی را گرامی خواهند داشت.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار