برترین های اوزان ۵۵، ۶۱، ۶۷ و ۷۳ کیلوگرم مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور و انتخابی تیم ملی در اهواز معرفی شدند.
کد خبر: ۸۱۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 09 January 2020

روز نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور، از روز گذشته ۱۸ دی ماه با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و دومین یادواره استاد بهمن مطلق، در سالن شهدای وزنه‌برداری اهواز آغاز شد.

در روز نخست این پیکارها، تیم خوزستان به چهار مدال برنز دست پیدا کرد.

در دسته ۵۵ کیلوگرم این رقابت ها، محمد اصغرنژاد از گیلان در مجموع با 203 کیلوگرم، رضا ایران‌منش از هرمزگان در مجموع با ثبت رکورد ۱۹۹ کیلوگرمف و حسین رضوی از آذربایجان شرقی در مجموع با ۱۹۶ کیلوگرم به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در دسته ۶۱ کیلوگرم نیز حسین نجفی از زنجان در مجموع با ۲۵۶ کیلوگرم، مهدی امیری از مرکزی در مجموع با ۲۵۵ کیلوگرم و یعقوب پشوتنی از بوشهردر مجموع با ۲۵۴ کیلوگرم به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به دست آورند.

همچنین در دسته ۶۷ کیلوگرم، حسین پاکار در مجموع با ۲۸۵ کیلوگرم، سیدعلیرضا طاهریان از چهار محال و بختیاری در مجموع با ۲۶۴ و هانی یونسی از خوزستان در مجموع با ۲۵۵ کیلوگرم به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در دسته ۷۳ کیلوگرم نیز مصطفی میرجوادی از تهران در مجموع با ۳۱۷ کیلوگرم، مصطفی زارعی از مرکزی در مجموع با ۳۱۲ کیلوگرم و ایمان شاه‌قلیان از اصفهان در مجموع با ۲۹۹ کیلوگرم به ترتیب رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

سه استان، از جمله خوزستان با تیم های کامل پا به این رقابت ها گذاشته اند.

سید علیرضا قریشی، رییس هیات وزنه برداری خوزستان و نماینده فدراسیون نیز از نزدیک بر روند مسابقات نظارت داشتند و روز اول این رقابت ها با نظم بسیار خوبی برگزار شد.

همچنین روز نخست این رقابت ها، به صورت زنده از شبکه استانی به روی آنتن رفت.

این پیکارها با برگزاری دو روز دیگر به پایان خواهد رسید.

منبع: ایسنا
برچسب ها: وزنه برداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار