رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد:
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به ظرفیت‌های آبی و مرز خشکی خوزستان، گفت: امروز در آبادان شاهد ظرفیت‌های فوق‌العاده زیادی هستیم و امیدوارم همه ارگان‌های کشور از جمله جمعیت هلال احمر به جای متمرکز کردن امکانات ساختاری و تولید در پایتخت، از ظرفیت‌هایی که در مرز موجود است، استفاده کنند.
کد خبر: ۸۱۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 13 January 2020

دکتر محمدرضا شانه‌ساز در حاشیه بازدید از جمعیت هلال احمر آبادان و مرکز جراحی محدود مادر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر دو حوزه‌ای هستند که وظایف مشابه و مکمل یکدیگر دارند بنابراین اگر در رفتار فرایندمدار و سیستماتیک همکاری خوبی شود، یقینا بهره‌های فراوانی برای کشور خواهد داشت.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به ظرفیت‌های آبی و مرز خشکی خوزستان، افزود: امروز در آبادان شاهد ظرفیت‌های فوق‌العاده زیادی هستیم و امیدوارم همه ارگان‌های کشور از جمله جمعیت هلال احمر به جای متمرکز کردن امکانات ساختاری و تولید در پایتخت، از ظرفیت‌هایی که در مرز موجود است، استفاده کنند. ما هم در وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروی کشور برای همکاری بیشتر در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

در ادامه دکتر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به بازدید امروز اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص موجود در کشور و همچنین ایجاد و راه‌اندازی شرکت داروسازی با هدف تامین و ورود داروهای خاص مورد نیاز مردم، وضعیت توسعه زیرساختی جمعیت هلال احمر آبادان و راه‌اندازی داروخانه ویژه جمعیت هلال احمر این شهرستان در راستای تامین نیازهای دارویی ساکنان منطقه آزاد به ویژه نیازهای دارویی بیماران صعب‌العلاج این منطقه بررسی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: توسعه صنعت توریست‌درمانی و همکاری‌های مشترک بین جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت از دیگر دستاوردهای این بازدید است که باید محقق شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار