رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: سازمان آتش‌نشانی شهر اهواز باید در حالت طبیعی دارای ۱۸۴ خودرو باشد که در حال حاضر ۵۶ خودرو با عمر ۲۵ سال موجود است.
کد خبر: ۸۱۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 11 January 2020

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی شهر اهواز باید در حالت طبیعی دارای ۱۸۴ خودرو باشد که در حال حاضر ۵۶ خودرو با عمر ۲۵ سال موجود است.

وی افزود: شهر اهواز با توجه به وسعت و جمعیت باید دارای ۲۴ ایستگاه آتش‌نشانی با ۸۰۰ نیرو باشد که در حال حاضر ۱۴ ایستگاه آتش‌نشانی با ۳۰۰ نیرو وجود دارد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: شهر اهواز تا شعاع ۶۰ کیلومتری خود شهرهایی مانند حمیدیه، ملاثانی، باوی و کارون را پوشش می‌دهد که هزینه زیادی را بر دوش شهرداری اهواز قرار می‌دهد.

قنبری با اشاره به نبود نردبان در آتش‌نشانی اهواز، اظهار کرد:  با تلاش شهردار اهواز و پیگیری‌های انجام شده با اختصاص ۱۱.۵ میلیارد تومان به منظور خرید نردبان برای آتش‌نشانی اهواز از سوی سازمان برنامه‌وبودجه موافقت شد.

وی گفت: در بارندگی‌های اخیر ۷ میلیارد تومان خسارت آتش‌نشانی اهواز وارد شد و برای ۱۹ خودرو نیز مشکل ایجاد شد  که تعمیر و اورهال در حال انجام است.

 

 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار