امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش گفت: خون سردار مقاومت تا ابد حافظ انقلاب خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ 10 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام میرزایی درخطبه های نماز جمعه ، در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی و با تسلیت ایام فاطمیه اول افزود:حضرت زهرا زنی بود که همه مسلمین جهان بدون اختلاف در قداست او شکی ندارند.
وی ادامه داد : شخصیت حضرت زهرا یک شخصیت عظیم ذاتی است.
حجه السلام میرزایی در خطبه دوم نماز با اشاره به الگو بودن حضرت زهرا گفت:
حضرت زهرا یک الگو ماندگار برای شیعه تا قیامت است و ویژگی بارز این الگو سیاسی حرکت اگاهانه توام با بصیرت در راه رسیدن به سعادت و کمال انسانها و نجات از بردگی و ذلت است.
استاد حوزه و دانشگاه با تبریک و تسلیت شهادت سردار مقاومت گفت:
حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود که با رفتنش فقط احساست ما جریحه دار شود بلکه او یک مکتب و راه بود که هزاران حاج قاسم را تربیت کرده و این مکتب را ادامه خواهند داد.
وی ادامه داد: ما از رفتن حاج قاسم محزون هستیم اما از جوشش خونش و ماندگاری مکتبش خوشحال هستیم.
وی با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم گفت:
بعداز ترور شهید سلیمانی توسط تروریست دولتی آمریکا هر مقامی از مذاکره با آمریکا صحبت کند خیانت آشکار به خون شهید سلیمانی است.
وی با اشاره به تلاش استکبار در تصویب لوایح اف تی اف برای محدود کردن مقاومت و حذف سردار سلیمانی افزود:
وقتی این لوایح استکباری به تصویب نرسید آمریکا ناجوانمردانه سردار را ترور کرد بنابراین ملت مسلمان ایران انتظار دارند در اسرع وقت این لوایح را دولت پس بگیرد و مجمع تشخیص برای همیشه ان را از دستور کار خود خارج کند.
میرزایی با اشاره به نماز مقام معظم رهبری بر پیکر مطهر سردار مقاومت گفت: در لشگر نایب امام زمان مالک ها صف کشیده اند.
وی با تبریک به سردار قاانی فرمانده جدید سپاه قدس از اقدام شجاعانه فرزندان انقلابی به ویژه سردار حاجی زاده در هوا و فضا سپاه به خاطر سیلی سخت به آمریکا قدردانی کرد و یاد شهید طهرانی مقدم را گرامی داشت.
استاد حوزه علمیه با اشاره به حمله موشکی ایران به عین الاسد گفت:
هیچ کشوری از جنگ جهانی دوم جرأت دادن چنین پاسخ محکم و صریح به آمریکا را نداشته است.
وی تاکید کرد: پیاده نظام آمریکا در ایران چه بپذیرد چه نپذیرد ارباب های کثیفشان سیلی محکمی را نوش جان کردند و این تازه اول ماجرا است و انتقام جبهه مقاومت محو کامل اسرائیل و خروج کامل آمریکا از منطقه است.
وی از اقدام مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در تصویب تایید طرح سه فوریتی تروریست خواندن ارتش و وزارت دفاع آمریکا تجلیل کرد.
وی از اقدام دولت در برداشتن گام پنجم در کاهش تعهدات هسته ای قدردانی و در اجرایی سازی آنها تاکید کرد.
حجت السلام میرزایی با ابراز همدری بامردم کرمان در حادثه جانباختن تعدادی از هموطنانمان درتشیع پیکر شهید سلیمانی ، حادثه سقوط هواپیمای اوکراین و تصادف اتوبوس را تسلیت گفت.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان بابت برگزاری مراسمات با شکوه بزرگداشت سردار مقاومت در شهرستان از سپاه ناحیه مقاومت و مسؤلان در ستاد برگزاری این مراسمات قدردانی کرد.
رئیس ستاد امر به معروف شهادت فرزند بسیجی کربلایی مصطفی عسگری را تسلیت و تبریک گفت و از حضور با شکوه مردم در تشیع جنازه این فرزند عزیز و برگزاری مراسم بزرگداشت او قدردانی کرد.
حجت الاسلام میرزایی همچنین از حضور مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی در نماز جمعه تفرش قدردانی کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار