سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان:
سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان معتقد است که داور دیدار امروز تیمش برابر البرز، تحت تاثیر بازیکنان حریف تصمیم می‌گرفت.
کد خبر: ۸۱۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 11 January 2020

فروزان سلیمانی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در هفته اول نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهارکرد: بازی بسیار سختی برای ما بود. وقتی می‌خواستم کارم را با تیم آویسا شروع کنم، چیزی از نظر فنی و تکنیکی در این تیم ندیدم. یک هفته است که این تیم را به دست گرفته‌ام و در این مدت نیز تلاش کردیم، روی دفاع بسیار کار کنیم. من به دنبال این بودم که شکل تیمی را درست کنم.

وی افزود: برای این دیدار چند بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتم. اما سایر بازیکنانم خیلی تلاش کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. اگر به همین شکل تمرین و کار کنیم، می‌توانیم بازی‌هایی را که باید ببریم، با برد از زمین خارج شویم و در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان گفت: تیم مقابل نیز خیلی تلاش و دوندگی کرد زیرا ما خیلی فشار آوردیم. تیم البرز پنج ملی پوش داشت و نباید این را نادیده گرفت.

وی با اشاره به داوری این دیدار نیز عنوان کرد: داور یک پنالتی برای البرز گرفت که صد درصد مطمئنم پنالتی نبود. حتی داور یک پنالتی را می‌توانست به سود ما بگیرد که این کار را نکرد. من فکر می‌کنم داوری خیلی عالی نبود و می‌توانست خیلی بهتر از این باشد و بازی را بهتر از این کنترل کند.

سلیمانی بیان کرد: بازیکنان حریف دور داور بودند و در صحنه‌ای که داور می‌خواست به سود حریف پنالتی اعلام کند، بازیکنان البرز دور داور حلقه زدند و داور تردید داشت که پنالتی بگیرد یا نگیرد و در نهایت بازیکنان حریف او را مجاب کردند که پنالتی بگیرد. این‌ها برای داوری قشنگ نیست. ولی ما تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدواریم با کار و تلاش بیشتر، نتیجه بگیریم. هر چقدر مدعی باشیم و بگوییم داوری ضعیف بود اما تا وقتی که خودمان بازی‌ها را نبریم و از ته جدول جدا نشویم، گزاف‌گویی کرده‌ایم. امیدوارم با حمایت همه مسئولان و با تلاش بازیکنان خوبم در لیگ برتر بمانیم و نماینده استان را در لیگ حفظ کنیم.

وی عنوان کرد: تیم ما نیاز به کار دارد و باید تلاش بیشتری کنیم، ضمن این‌که امیدوارم کمیته داوران به داوران توجه بیشتری کند و انصاف نیست چون ما انتهای جدول هستیم، ضعیف‌کشی شود. اگر داوران کمی بهتر داوری کنند، هم تنش‌ها کمتر می‌شود و هم این‌که بازیکنان از بازی‌شان لذت می‌برند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا همچنین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: داور مسابقه تحت تاثیر بازیکنان حریف تصمیم می‌گرفت و در صحنه‌ای که بازیکن شماره ۷ تیم البرز روی بازیکن ما خطا انجام داد و مستحق کارت قرمز بود اما داور واقعا متوجه نشد چه کسی این خطا را مرتکب شده است و با راهنمایی بازیکنان حریف، کارت زرد را به بازیکن شماره ۱۱ داد و خطای عمد بازیکن ۷ از چشم داور دور ماند و اخراج نشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار