مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از احداث ۲ ساختمان نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 11 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر کاظمی اظهار داشت: دو ساختمان نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی ایلام توسط اداره کل راه و شهرسازی در مراحل پایانی احداث است.

وی در خصوص این پروژه‌ها گفت: به منظور ساماندهی افراد بی سرپرست و اشخاصی که به هر دلیل سرپناه مشخصی ندارند و آموزش و توانمند سازی و حمایت از این اشخاص نیاز به یک مرکز مجهز در شهر ایلام وجود داشت که با پی گیری این اداره کل و مساعدت وزارت راه وشهرسازی (شرکت مادر تخصصی باز آفرینی شهری ایران) وهمکاری مسئولین استان، احداث ساختمان این مرکز در یکی از سکونتگاه‌های هدف شهر ایلام (محله سبزی آباد) اجرایی شد.

کاظمی افزود: مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام با زیر بنای ۳ هزار متر مربع در سه طبقه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال احداث بوده و تا چند ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: رای احداث این مرکز بالغ بر ۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

وی همچنین از پیشرفت ۵۰ درصدی احداث ساختمان پایگاه خدمات اجتماعی محله بانبرز شهر ایلام خبر داد و افزود: این پروژه نیز با هدف ارائه خدمات به افراد کم توان جامعه با زیربنای ۱۱۰۰ متر مربع در سه طبقه در زمینی به مساحت ۳ هکتار در کنار سایر پروژه‌های بازآفرینی شهری این اداره کل در محله بانبرز شهر ایلام در حال احداث است.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: این ساختمان شامل فضاهای اداری، اتاق مشاوره و مددکاری اجتماعی و … بوده و برای احداث آن بالغ بر ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی هزینه خواهد شد./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار