واکنش مدیرعامل فولاد به شکایت استقلال از او؛
مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اظهارنظر باشگاه استقلال درباره جذب پاتوسی و حواشی که این موضوع در برداشت، گفت: هواداران دو تیم را به آرامش دعوت می‌کنم و این بحث از نظر من تمام شده است.
کد خبر: ۸۱۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 12 January 2020

سعید آذری درباره اظهارنظر باشگاه استقلال پس از انتقال پاتوسی به فولاد و انتشار بیانیه‌ای از سوی باشگاه تهرانی، اظهارکرد: من شب گذشته، جمعه طی یک مصاحبه جواب استقلالی‌ها را دادم و دیگر نیازی نیست که بیشتر از این، در این زمینه صحبت کنم. آن‌ها از من شکایت کردند ولی به نظرم در برهه‌ای که اتفاقات تلخ برای ملت ایران رخ داده و مردم داغدار از دست دادن فرزندان خود هستند، وظیفه منِ مدیر این است که از ایجاد تنش‌ها جلوگیری کنم و وارد فضایی شویم که مردم کمتر درگیر چنین حواشی شوند.

وی بیان کرد: باشگاه استقلال شکایت خود را به فدراسیون بدهد، من هم برای ارائه توضیحات به فدراسیون می‌روم، البته امروز صبح نیز ما هم از این باشگاه شکایت کردیم. به هر حال به عنوان یک مدیر صلاح می‌دانم که در این زمینه دیگر صحبتی نداشته باشم، زیرا اظهارنظر ما باعث می‌شود که مردم و به ویژه هواداران دو تیم مقابل هم قرار بگیرند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: هواداران فولاد و استقلال فرهیخته هستند و مراقب باشند که اظهارنظرهای غیرکارشناسی، آن‌ها را رو به روی هم قرار ندهد. فوتبال پدیده‌ای برای دوستی بین هواداران و مسئولان تیم‌ها است.

وی با دعوت هواداران فولاد به آرامش، گفت: ما پیش از بازی با استقلال نیز جلسه‌ای با کانون هواداران خواهیم داشت. جنگ ما فقط در زمین است و از هواداران فولاد می‌خواهم بحث بیرون از زمین را به من بسپارند. هواداران روی سکوها فقط تیم را تشویق کنند. همچنین از هواداران فولاد و استقلال که در چند روز گذشته حمایت داشتند، تشکر می‌کنم. در مجموع این بحث از نظر من تمام شده است و آن موقع که باید جواب آقایان را می‌دادم، این کار را انجام دادم. اکنون منِ مدیر به تنها چیزی که فکر می‌کنم، آرامش فوتبال است.

آذری بیان کرد: هواداران دو تیم با هم دشمن نیستند و اتفاقی که افتاده است، بین هواداران فولاد و استقلال نیست. اگر هم اظهارنظری شده است، مدیران استقلال اظهارنظر داشتند. هواداران استقلال، افراد فهمیده‌ای هستند و می‌دانند در باشگاه‌شان چه اتفاقی در حال رخ دادن است. هواداران دو تیم را به آرامش دعوت می‌کنم و تاکید می‌کنم هیچ جنگی روی سکوها نداریم و ملتی هستیم که باید با هم متحد و دوست باشیم.

وی در پایان گفت: من اکنون تهران و در حال رایزنی و مذاکره با سه گزینه دیگر برای تقویت تیم هستم. اعتقاد داریم، اگر بازیکنی را می‌خواهیم باید خودمان به صورت مستقیم با باشگاه‌ها مذاکره کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار