هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به نظرم فولاد امسال می‌تواند به سهمیه آسیایی برسد.
کد خبر: ۸۱۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 12 January 2020

احمد عبدالله‌زاده در حاشیه تمرین این تیم در اهواز، در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم فولاد، اظهارکرد: اردوی خارجی فولاد لغو شد، اما خدا را شکر اکنون آب و هوای اهواز خوب است و اگر بتوانیم با دو سه تیم خوب در اهواز بازی تدارکاتی انجام دهیم و در شرایط بازی قرار بگیریم، خیلی خوب است. کادر فنی نیز چند تیم را برای انجام دیدارهای تدارکاتی در نظر دارد.

وی افزود: ان‌شاءالله با نفراتی که به تیم اضافه می‌شوند، نقاط ضعف را برطرف کنیم. به نظرم نیم‌فصل اول برای فولاد خوب بود و اگرچه سخت گذشت، اما نتایج خوبی به دست آوردیم و ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم، بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. به نظرم فولاد امسال می‌تواند کارهایی انجام دهد و به سهمیه آسیایی برسد.

همچنین ایوب والی، کاپیتان فولاد، اظهارکرد: به خوبی تمرین می‌کنیم و بازیکنان جدیدی نیز در حال اضافه شدن به تیم هستند. خدا را شکر تمرینات سنگین و بانشاطی را برگزار می‌کنیم و در مجموع، کار به خوبی پیش می‌رود.

وی افزود: به نظرم با توجه به خریدهایی که انجام شده است، می‌توان فولاد رو به جلویی را دید. مطمئن باشید این خریدها به تیم خیلی کمک خواهد کرد تا ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم روند بهتری داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا امروز جدا از سایر بازیکنان تمرین کردید؟ گفت: قبل از بازی با نفت آبادان از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم و اکنون نیز در حال طی کردن مراحل درمان هستم تا ان‌شاءالله چند روز دیگر به تیم اضافه شوم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار