ویدئوی عبوردادن بچه فیل توسط مادرش از خندق حفر شده به ویدئویی داغ تبدیل شد.
کد خبر: ۸۱۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 15 January 2020

 فیل مادر

به گزارش تابناک سمنان: فیل‌ها به همراه دلفین‌ها و سگ‌ها جز باهوش‌ترین جانوران روی زمین به شمار می‌روند. به تازگی ویدئویی از کمک یک فیل مادر به بچه‌اش در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد که حساسیت و مراقبت از  بچه‌ها تنها مختص به انسان نیست و این جانور نیز توجهی خاص به بچه‌اش دارد.

 این ویدئو که توسط یک شاهد عینی و در منطقه‌ای در اطراف شهر " بهوبانِسوار" هند تهیه شده مراقبت فیل مادر از بچه‌اش را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این فیل به همراه بچه‌اش در حال گذر از یک خندق دیده می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد پس از آنکه بچه فیل در چند بار تلاش برای عبور از این خندق ناکام می‌ماند مادرش با قرار دادن خرطوم خود در پشتش به این بچه فیل کمک می‌کند. سرانجام بچه فیل با کمک مادرش موفق می‌شود تا از این خندق عبور نماید.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری حس مادری این فیل در کمک به بچه‌اش را مورد تمجید قرار دادند.  

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که هوش و ذکاوت فیل‌ها به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. اواخر سال گذشته میلادی نیز ویدئویی که هوش و ذکاوت یک فیل را در هنگام عبور از محل تقاطع قطار نشان می‌داد خبرساز شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار