جلیل : انجام این ماموریت ۲۲ساعته توسط تیم عملیات ویژه اورژانس استان اقایان حیدرزاده و افضلی برای نجات جان خانم ۴۷ساله سقوط کرده از ارتفاع تقریبا ۴متری در روستای دلی مهتاب نهایتا در ساعت 3 عصر روز چهارشنبه۹۸/۱۰/۲۵ با تحویل این مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی به پایان رسید.
کد خبر: ۸۱۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱ 16 January 2020

 
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،ساعت ۵ دریافت ماموریت برای دلی مهتاب گزارش شد . موضوع گزارش اعلام وضعیت اورژانسی برای بانوی 47 ساله ای بود که از ارتفاع 4 متری سقوط کرده بود.
رئیس فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص انجام یک ماموریت پر مخاطره می گوید : بعد از دریافت تماس روز سه شنبه مشخص شد خانمی 47 ساله در روستای دلی مهتاب دچار ترومای شکم و دنده ها شده بود.
محسن جلیل افزود : پس از اعزام تیم های پزشکی به علت صعب العبور بودن مسیر و پوشش گسترده برف در جاده نیروهای اورژانس با زحمت زیاد به محل فوریت رسیدند .
جلیل افزود : این ماموریت که از ساعت 5 عصر روز سه شنبه آغاز شده بود و خودروهای اورژانس هم با بستن زنجیر چرخ نهایتا شب موفق به حضور بر بالین مصدوم شدند و پس از اقدامات اولیه ، اما به دلیل عدم امکان برگشت پرسنل اورژانس در محل ماندند و صبح روز چهارشنبه اقدام به اعزام مصدوم به بیمارستان نمودند.
وی ادامه داد : متاسفانه در مسیر برگشت با وجود استفاده از زنجیر چرخ خودروی اورژانس نتوانست ادامه مسیر دهد و با پاره شدن زنجیر چرخ ها ، خودرو تا لب پرتگاه رفت اما با تلاش پرسنل اورژانس نهایتا از سقوط خودرو به دره جلوگیری شد! این در حالی است که در مقطعی مجبور به پیاده کردن مصدوم شدیم!
 چلیل افزود : کار سخت پرسنل اورژانس پس از طی مسافتی با پنچری چرخ خودرو بیشتر شد که با تلاش زیاد لاستیک خودرو تعویض شد!
وی گفت : انجام این ماموریت ۲۲ساعته توسط تیم عملیات ویژه اورژانس استان اقایان حیدرزاده و افضلی برای نجات جان خانم ۴۷ساله سقوط کرده از ارتفاع تقریبا ۴متری در روستای دلی مهتاب نهایتا در ساعت 3 عصر روز چهارشنبه۹۸/۱۰/۲۵ با تحویل این مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی به پایان رسید.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان گفت : با وجود خطرات بسیار زیادی که گاها در چنین عملیات هایی وجود دارد اما پرسنل اورژانس بدون فوت وقت در جهت کمک رسانی اورژانسی به مصدومین اقدام خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پاتاوه دنا مارگون سادات محمودی لوداب زیلایی کهگیلویه و بویراحمد
|
United States
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
درود بر جهادگران عرصه درمان و بهداشت استان محروم و ستمدیده و زجر کشیده گهگیلویه و بویراحمد. حقیقتا امکانات و تجهیزات استان ما در مقایسه باسایراستان ها بسیار کم و ناکافی می باشد‌.از مسولان کشوری انتظار بیشتری جهت رفع مشکلات استان می رود‌
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار