ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه مجوز بیمارستان جدیدالاحداث دریافت شده است تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای تجهیز و راه‌اندازی این بیمارستان در دستور کار است.
کد خبر: ۸۱۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ 16 January 2020
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا توجه به جذب متخصصان در تویسرکان با هدف افزایش انگیزه نیرو‌ها و ایجاد آرامش برای فعالیت در شهرستان را خواستار شد و گفت: ماندگاری پزشکان ارائه خدمات بهتر را موجب می‌شود.

به گزارش فارس، مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان در سالن اجتماعات مرکز بهداشت این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم با قدردانی از خدمات مهران بیگلری در طول دوران مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان دکتر طواف‌زاده به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان منصوب شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و فوت‌شدگان حادثه هوایی از دکتر بیگلری فردی توانمند و باتجربه یاد کرد و با اشاره به سوابقش گفت: دکتر بیگلری بعد از اتمام تحصیلات تکمیلی با قدرت بیشتری در پست‌های مهمی خدمت رسانی خواهند کرد.

جلیلی با بیان اینکه تویسرکان از شهرستان‌های استراتژیک و با اهمیت دارای افراد متخصص و تحصیلکرده بسیار است اظهار کرد: امسال ۱۰ متخصص در رشته‌های مختلف به تویسرکان معرفی شدند که برخی شروع به کار کردند و به تدریج بقیه نیز با پیگیری نمایندگان و مسوولان به زودی به این شهرستان اضافه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مجوز بیمارستان جدیدالاحداث دریافت شده است تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای تجهیز و راه‌اندازی این بیمارستان در دستور کار است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا افزود: با توجه به ظرفیت و نیاز شهرستان هر دو بیمارستان بر اساس توان فعال می‌شوند و جذب نیرو نیز در کنار این موارد در حال انجام است و تحقق این موضوع جهشی در حوزه درمان شهرستان خواهد بود.

وی خدمتگذاری را نیازمند ایثار و گذشت دانست و خاطرنشان کرد: با لطف خداوند متعال با وجود فشار‌ها و تحریم‌ها رشد دانشگاه رو به افزایش بوده و با بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه و توانمندی متخصصان جوان و ایثارگری همکاران بهداشت و درمان برای رفع نیاز مردم تلاش شده است.

جلیلی به نمایندگی از رئیس دانشگاه و هیات رئیسه با آرزوی موفقیت برای دکتر بیگلری با توجه زحمات در دوران مسئولیت برای دکتر طواف زاده در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی گفت: انتظار داریم کادر بهداشت و درمان تویسرکان مانند گذشته و بیش از آن همراه دکتر طواف‌زاده باشند تا شاهد رشد روزافزون حوزه سلامت شهرستان تویسرکان باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا توجه به جذب متخصصان در شهرستان برای افزایش انگیزه متخصصان و ایجاد آرامش برای فعالیت در این شهرستان را خواستار شد و تاکید کرد: ماندگاری پزشکان ارائه خدمات بهتر را موجب می‌شود.

وی یکی از سیاست‌های دانشگاه را راه‌اندازی کلینیک ویژه و بیمارستان جدیدالاحداث قبل از پایان سال عنوان کرد تا مردم از خدمات بهداشتی درمانی مطلع شوند.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان تویسرکان نیز با قدردانی از خدمات تلاشگرانی که برای حوزه سلامت خدمت می‌کنند سلامت و امنیت را دو نعمت ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد ملت ایران همواره از این دو نعمت بهره‌مند شوند.

زهرا زین‌العابدینی افزود: در شرایط تحریم فعالیت تا حدی دشوار است و نیاز به همت جمعی و اراده قوی دارد که ملت ایران همواره همت خود را ثابت کرده است.

وی برای دکتر بیگلری برای موفقیت در دوران تخصص آرزوی موفقیت کرد و از دکتر طواف‌زاده درخواست کرد مطالبات مردم را در خصوص جذب پزشکان متخصص، ساماندهی بیمارستان در حال تاسیس سردار سلیمانی و ساماندهی نوبت‌دهی کلینیک بیمارستان با تلاش‌های روزافزون جامه عمل بپوشانند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان نیز از راه‌اندازی سیستم نوبت دهی بیمارستان تا قبل از پایان سال خبر داد و مهمترین وظیفه مجموعه مدیریت شبکه را راه اندازی بیمارستان جدیدالتأسیس سردار سلیمانی دانست.

سیدابراهیم طواف‌زاده تاکید کرد: راه‌اندازی بیمارستان به سرعت آغاز می‌شود و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای خواهد بود که به خدمات‌رسانی‌ها لطمه‌ای وارد نشود.

وی با یادآوری اینکه بیمارستان ولیعصر عج) روزانه ۸۵۰ تا یک‌هزار و ۲۰۰ نفر خدمات ارائه می‌شود گفت: این میزان خدمت‌رسانی در برابر حجم گسترده خدمات ارائه شده بسیار ناچیز است و همه باید برای افزایش رضایت مندی تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار