پژوهشگران شركت ملي حفاري ايران موفق شدند
پژوهشگران شركت ملي حفاري ايران در اجرای یک پروژه پژوهشی موفق به طراحي، ساخت و بومي سازي سوپر خنك كننده ELC مخصوص موتورهاي صنعتي و حمل و نقل شدند.
کد خبر: ۸۱۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 15 February 2020

دکتر اصغر صادق آبادي در توضیح بیشتر درباره بومی سازی خنک کننده موتور بهینه شده (Extended Life Coolant) گفت: این ماده با حمایت مدیریت امور مهندسی شرکت به مرحله تولید رسیده است.

وی با بیان اینکه ماده پیش گفته که در انواع موتورهاي Caterpillar, Deutz ,Oem و ... کاربرد دارد و در انحصار شرکت های غربی می باشد، افزود: این ماده به دليل انتقال حرارت عالي راندمان كاري موتورها را افزايش مي دهد.

صادق آبادی اظهار کرد: در فرمولاسيون سوپر خنك كننده ELC از نانو بازدارنده هاي خوردگي و ضد رسوب هاي جديد استفاده شده و به همين دليل عمر مفيد موتورها افزايش مي يابد.

این پژوهشگر که در سمت رئیس مهندسی کالا و ماشین الات مکانیک مدیریت امور مهندسی شرکت ملی حفاری مشغول به کار است، گفت: ماده بومي سازي شده با محيط زيست سازگار است که با تلاش انجام شده هم اینک قابل تولید در کشور مي باشد.

وی با اشاره به اینکه مزيت اصلي محصول طراحي شده نسبت به نوع خارجي ، طراحی آن متناسب با اقليم منطقه و گرماي بالای هوا است، افزود: اجرای اين پروژه دو سال به طول انجاميد و همه هزينه آن توسط پژوهشگران تامين گرديده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار