امیدعلی مرآتی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: ارسال صورتحساب برق به صورت پیامکی دو دوره است که آغاز شده و مشترکین قبوض خود را از طریق پیامک دریافت می کنند.
کد خبر: ۸۱۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 18 January 2020

امیدعلی مرآتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  با اشاره به وصول مطالبات در حد قابل قبول کشوری در سال گذشته اظهار کرد: تا پایان سال ۹۷ مقدار بدهی مشترکین ۱۴۰ میلیارد تومان بوده که ۵۰ درصد آن مربوط به دستگاه ها و ارگان های دولتی است. لازم به ذکر است که مبالغ دریافتی از مشترکین به واسطه مصرف برق، به طور مستقیم به خزانه واریز شده و درصدی از حاصل گردش مالی آن به شرکت توزیع برق جهت ارائه خدمات همچون روشنایی معابر، اتفاقات عملیات و حقوق پرسنل تعلق می گیرد؛و شرکت هیچ گونه برداشت مستقیمی از پول واریزی مصرف برق مردم ندارد. از مردم خواهشمندیم تا در موعد مقرر هزینه های مصرفی برق را پرداخت کنند.

او در ادامه با اشاره به عدم خاموشی در سال ۹۸ افزود: در خاموشی برق در استان از نظر نرم کشوری پایین بوده و مردم می توانند درصورت بروز هرگونه مشکلی از طریق سامانه ۱۲۱ به صورت ۲۴ ساعته با کارکنان شرکت توزیع برق تماس برقرار نمایند، همچنین مرکز عملیات اتفاقات نیز به صورت شبانه روزی در تمامی شهرستان ها آماده ی خدمت رسانی است.


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بیان کرد: قبوض کاغذی از اول مهرماه سال جاری حذف شده که تاکنون حدود ۲ دوره قبوض به صورت پیامکی به مشترکین ارسال شده است. همچنین اطلاعات ۹۸ درصد مشترکین در سامانه ثبت و قبوض برای این دسته مشترکین ارسال شده که ۸۰ درصد آن ها نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام نموده اند. مشترکینی که تاکنون موفق به دریافت قبوض از طریق پیامک نشده می توانند شناسه ۱۳ رقمی قبوض خود را به سامانه ۳۰۰۰۸۵۱۲۱ ارسال کرده تا آن شماره موبایل برای دریافت قبض در سامانه ثبت شود.


مرآتی با بیان خصوصیات حذف قبوض کاغذی برق گفت: در گذشته مامورین اداره ۱۲ بار برای قرائت و ارائه قبوض به منازل و مشترکین مراجعه کرده که با حذف قبوض کاغذی این مزاحمت ها به ۶ بار در سال کاهش پیدا کرده است. علاوه بر آن، صرفه های اقتصادی به جهت عدم خرید استفاده از کاغذ برای توزیع قبوض نیز وجود دارد.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار