سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: به دنبال وقوع سرقت چند کندوی عسل در شهر جوکار، مأموران این پاسگاه با تلاش اطلاعاتی دقیق سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
کد خبر: ۸۱۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ 19 January 2020
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق ۵۰ کندوی عسل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، وی افزود: در ادامه با تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده، ۵۰ کندوی عسل مسروقه نیز کشف و به مالباخته تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، از کشف ۳۹ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد، حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو، ۳۹ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده، است از کشف ۳ دستگاه خودروی مسروقه و دستگیری یک سارق داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در راستای شناسایی و کشف خودرو‌های مسروقه، دو مرحله طرح عملیاتی توسط یگان‌های انتظامی شهرستان ملایر اجرا شد.

وی افزود: در این راستا، مأموران کلانتری ۱۲ یک دستگاه خودروی سرقتی پراید در یک نقطه از حاشیه شهر، مأموران کلانتری ۱۳ یک دستگاه خودروی سرقتی پراید هاچ بک را در یکی از خیابان‌های شهرستان و مأموران پاسگاه زند نیز در یکی از محور‌های فرعی و روستایی یک دستگاه خودروی سواری پراید را که از اهواز به سرقت رفته بود را کشف کردند.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در ادامه طرح نیز مأموران کلانتری ۱۳ با شناسایی یک سارق محتویات داخل خودرو را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود: اقدامات قانونی برای تحویل خودرو‌های مسروقه به مالباختگان و همچنین تحویل سارق داخل خودرو به مرجع قضائی در دست اقدام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار