دبیر جشنواره «جوان موفق» استان البرز از برگزاری دومین دوره این جشنواره به همت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 21 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ صاحبکاری دبیر جشنواره «جوان موفق» استان البرز شناسایی جوانان نخبه، توانمند و اثرگذار، الگوسازی مناسب برای آن‌ها و کمک به رشد و ارتقای هدفمند این جوانان را از اهداف برگزاری دومین دوره این جشنواره برشمرد و افزود: این جشنواره به همت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه عملیاتی شدن گام دوم انقلاب نیازمند توجه ویژه به جوانان انقلابی است، گفت: رویکرد اصلی گام دوم انقلاب که در بهمن‌ماه سال گذشته توسط مقام معظم رهبری تبیین شد توجه ویژه به جوانان انقلابی است لذا در این راستا بر آن شدیم تا به‌منظور ارتقای امیدواری در میان جوانان استان و تقویت روحیه خودباوری در آنان، دومین جشنواره «جوان موفق» استان البرز را برگزار کنیم.

مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، ارزش نهادن به اندیشه‏  سازنده‌ی جوانان و ایجاد زمینه‌های لازم برای مشارکت نسل جوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی را از دیگر  اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و  اظهار امیدواری کرد: این جشنواره بتواند زمینه‌ساز بروز خلاقیت و افزایش اعتمادبه‌نفس جوانان استان البرز شود.

صاحبکاری بابیان اینکه در تلاش هستیم تا با این شیوه بتوانیم شرایط یکسانی را برای همه جوانان استان برقرار کنیم، خاطرنشان کرد: در نظر داریم در جشنواره «جوان موفق» استان البرز جوانان برتر را در هفده محور فعالیت‌های قرآنی، کشاورزی؛ روستایی، کارآفرینی، سرباز موفق، ادبیات، علمی و دانشگاهی، هنرهای تجسمی و نمایشی، فعالیت‌های اجتماعی، فیلم، موسیقی، فعالیت‌های رسانه‌ای، ابتکارات و اختراعات، دهیاری و شورایاری، معلولین دارای توانایی‌های خاص، طلبه و ورزشکار معرفی کنیم.

وی بابیان اینکه دومین دوره جشنواره «جوان موفق» مزیت‌هایی را بر دوره اول این جشنواره دارد تصریح کرد: در دوره دوم بخش ویژه “ایده نو” برای آن دسته از جوانان که تاکنون فرصت پرداخت و پردازش ایده خود را نداشته‌اند، گنجانده‌شده است.

دبیر جشنواره «جوان موفق» استان البرز افزود: جوایز دوره دوم جشنواره نیز در مقایسه با دوره اول بسیار متفاوت و نفیس‌تر خواهد بود که علاوه بر جوایز نقدی، تسهیلات ویژه‌ای نیز در جهت توسعه و پرورش کسب‌وکار جوانان شرکت‌کننده در نظر گرفته‌شده است.

صاحبکاری با اعلام تاریخ ارسال آثار و مدارک برای شرکت در  این جشنواره گفت: جوانان استان البرز به‌شرط داران بودن شرایط سنی حداقل 18 و حداکثر 35 سال می‌توانند از یکم بهمن‌ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به نشانی  emamjomekaraj.ir مدارک و آثار خود را جهت شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

وی در خاتمه تصریح کرد: در صورت عدم دسترسی اینترنتی، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق دبیرخانه دائمی جشنواره واقع در کرج، بلوار امام‌زاده حسن (ع)، خیابان شهید نصرتی، دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج آثار خود را  ارسال و همچنین می‌توانند از طرق شماره تماس ۳۲۱۳۸  اطلاعات تکمیلی را کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار