مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: در ایام مبارکه دهه فجر با مشارکت کودکان اقدام به برگزاری برنامه های متنوعی کرده ایم.
کد خبر: ۸۱۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 21 January 2020

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:کانون پرورشی، فکری کودکان و نوجوانان تحت عنوان کارگروه کودکان در این ایام با آموزش پرورش و بهزیستی همکاری می کند. 

وی افزود: فضا سازی و برگزاری برنامه ها در این ایام با کمک کودکان و والدین شان صورت می گیرد و بنا داریم مشارکت ها گروهی باشد.

این مسئول با بیان اینکه برنامه شاخص ما قهرمانان فرهنگی است، خاطر نشان کرد: تنها برگزیده جایزه صلح اسپانیا از کرمانشاه امیرعلی رشیدیان است، همچنین باران کرمی به عنوان عضو برگزیده جشنواره بین المللی، در این برنامه مورد تقدیر قرار می گیرند.

مدیر کل کانون پرورشی، فکری کودکان و نوجوانان با تاکید بر اینکه کودکان کرمانشاهی نوابغی اند که قادر به رقابت در سطح بین المللی هستند، عنوان کرد: در مراکز 2، 3 و 4 این کانون برنامه های ویژه برای کودکان، نوجوانان و والدینشان برگزار می شود.

فتاحی تصریح کرد: همچنین در این ایام با واحدهای سیار با عنوان پیک امید به روستاییان و عشایر خدمات رسانی می کنیم و شهید توسلی شهید کودکی ست که قرار است معرفی شود. همچنین آمادگی ساخت دو آدمک بزرگ را داریم، مسابقه ای با نام "همچون پدر مهربان" نیز به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در دو رشته خوشنویسی و نقاشی برگزار می شود.

 
 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار