قائم مقام خیریه امام حسین علیه السلام از اختصاص کمک هزینه ساخت پنج واحد مسکونی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان و آغاز عملیات ساخت آن خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 21 January 2020

به گزارش تابناک اصفهان، مهدی رقایی در این ارتباط گفت : با توجه به حجم بالای تخریب سیل و نیاز مبرم استان سیستان و بلوچستان به ساخت سرپناه ، موسسه خیریه امام حسین علیه السلام با توجه به حوزه تخصصی خود در مسکن در نظر دارد پنج واحد مسکونی در مناطق سیل زده احداث کند‌.

قائم مقام خیریه امام حسین علیه السلام افزود: خیریه امام حسین علیه السلام، خیریه تخصصی حوزه مسکن می باشد که در شهر اصفهان فعالیت می کند و با توجه به حجم گسترده تخریب ناشی از سیل در استان سیستان و بلوچستان این امر را بر خود واجب می داند تا در این شرایط سخت در کنار مردم شریف این استان باشیم.

وی افزود: افرادی که خواهان کمک در زمینه مسکن مناطق سیل زده به صورت نقدی یا غیرنقدی( تامین مصالح) هستند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32235007 و 09137911667 تماس حاصل نمایند.

مهدی رقایی با بیان اینکه هیات مدیره و مدیرعامل خیریه امام حسین علیه السلام تاکید ویژه ای بر همیاری و مشارکت در این حوزه داشته اند ، افزود: تمامی ظرفیت ها و یاری رسانیها با هماهنگی نهادهای متولی در این حوزه انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار