آیت‌الله دری نجف‌آبادی:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برای مجلس همه آماده باشیم و حضوری آگاه داشته باشیم و به جای اینکه در حق یکدیگر تبلیغ منفی کنیم، تبلیغات مثبت انجام دهیم، هر نماینده‌ای که انتخاب می‌شود در برابر همه مردم مسئول است
کد خبر: ۸۱۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 21 January 2020

آیت‌الله دری نجف‌آبادی: نمایندگانی که انتخاب می‌شوند در برابر همه مردم مسئول هستند

 آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان مرکزی با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار داشت: دو سه هفته بسیار پربار، حساس، تاریخی، سرنوشت‌ساز و افتخارآفرین را پشت سر گذاشتیم، گرچه ضایعه‌های تلخی را هم شاهد بودیم و برای تمام شهیدان سانحه هواپیمایی محشور شدن با حضرت فاطمه و شهید سلیمانی را خواستاریم.

وی افزود: نماز جمعه مقام معظم رهبری در کنار مراسم تشییع پیکر شهدا و سردار سلیمانی و موشک‌باران جنایت آمریکا،  برگ زرین دیگری بود و آمریکایی‌ها از این به بعد بفهمند که اگر اقدامی انجام دهند هر کجا که باشد جبران می‌کنیم و بدانند که دیگر زمان بزن دررو تمام شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در دو ماه پایانی سال مراحلی را در پیش داریم که از همه مهم‌تر بحث انتخابات است، هیئت‌های اجرایی و نظارت زحمات خوبی کشیدند و باید تدابیر خوبی داشته باشند و همچنین شورای نگهبان تصمیمات حکیمانه‌ای می‌گیرند و کاری می‌کنند که سبب اشتیاق بیشتر و فعال‌تر مردم شوند و مجلسی را داشته باشیم که برآیند جمهوری اسلامی ایران باشد.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: در مسئله گرانی بنزین هم اگر نمایندگان تدابیر حکیمانه‌ای انجام می‌دادند این چنین به مردم فشار نمی‌آمد، اگر سالی ۲۰ درصد به قیمت‌ها اضافه می‌شد برای مردم هم جا می‌افتاد و مشکلی ایجاد نمی‌شد.

وی بیان کرد: برای مجلس همه آماده باشیم و حضوری آگاه داشته باشیم و به جای اینکه در حق یکدیگر تبلیغ منفی کنیم، تبلیغات مثبت انجام دهیم و حضوری فعالانه، عاشقانه و مسئولانه داشته باشیم،  هر نماینده‌ای که انتخاب می‌شود در برابر همه مردم مسئول است و به طور نسبی در استان مرکزی دستگاه‌های ذی‌ربط خوب عمل کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به نزدیکی دهه فجر و چهلم شهدا و سردار سلیمانی گفت: ما باید آمادگی برای چهلم شهدا و شهید سلیمانی و ۲۲ بهمن را داشته باشیم که دشمن فکر نکند مردم دلسرد شدند، همه دستگاه‌ها باید آماده باشیم و روابط خود با مردم را بیشتر کرده و همراه مردم باشیم، استان مرکزی یک استان الگو و پیشرو بوده و همچنین باید باشد.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: از همه دستگاه‌ها تشکر می‌کنیم، چون حوادثی که در آبان و دی‌ماه اتفاق افتاد را  به سبب حضور و هوشیاری و مراقبت شورای تامین، مسئولان و همچنین هوشیاری مردم در استان نداشتیم.


وی با اشاره به قیمت‌های شب عید گفت: برای بازار شب عید و کالا‌های مورد نیاز مردم تدبیر داشته باشیم و برای نیاز‌های مردم مدیریت قیمت انجام شود و از پایان سال ۹۸ برای چهارشنبه سوری تا ۲۰ فروردین ۹۹ دستگاه‌های امنیتی و انتظامی آمادگی لازم را داشته باشند و سعی کنیم تعطیلات را به حداقل برسانیم.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی افزود: یکی از قدرت‌های  اقتصادی دنیا با یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون جمعیت که ۳۵ درصد آن‌ها درآمد زیر یک دلار و ۸۰ درصد آن‌ها درآمد زیر ۲ دلار دارند و از نظر اقتصادی پیشرفته هستند و تعطیلات آن‌ها غیر از تعطیلات پایان هفته طی سال ۳ روز است.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: مسائل معنوی، اخلاقی، تربیتی، عشق به حضرت فاطمه زهرا (س) , شهدا، انقلاب، رهبری، نماز جمعه و جماعت، شب زنده‌داری، تلاوت قرآن و انس با اهل بیت از کلیدی‌ترین مسئله‌هاست و نباید معنویت فراموش شود، زیرا این‌ها آرمان‌های ما هستند و اگر آرمان‌های ما گرفته شود دیگر چیزی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما امروز قدرت داریم و تو صورت آمریکا می‌زنیم به صورتی که حتی جرات نکرد عکس‌العمل نشان دهد همه به سبب قدرت ملی، معنوی، رهبری و ایستادگی ملت است و اکنون ملت ما در شرایط کنونی یک الگو برای منطقه و جهان به شمار می‌روند و اگر کوچک‌ترین ضعفی نشان دهیم دشمن سوءاستفاده کرده و تمام زحمات ۴۰ ساله ما بر باد می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار