در این جلسه‌ی چهار ساعته اختلاف نظرهایی درباره‌ی علت برکناری سرپرست سازمان جوانان توسط دبیرکل در شرایط کنونی که ریاست جمعیت منصوب نشده و همزمان با سیل سیستان و بلوچستان بروز کرده و جلسه تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۱۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ 21 January 2020

خبرهای دریافتی تابناک، حاکی از این است که جلسه‌ی شورایعالی هلال احمر بی‌نتیجه ماند و سه وزیر خارجه، کشور و میراث غایب بودند.

بنا بر گزارش دریافتی، در این جلسه‌ی چهار ساعته اختلاف نظرهایی درباره‌ی علت برکناری سرپرست سازمان جوانان توسط دبیرکل در شرایط کنونی که ریاست جمعیت منصوب نشده و همزمان با سیل سیستان و بلوچستان بروز کرده و جلسه تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته است.

در آذرماه گذشته سید سلمان سامانی با ۹ رأی و محمد رضا نوروزی با ۸ رأی از سوی شورای‌عالی انتخاب و برای تعیین رییس جمعیت هلال احمر به رییس جمهور معرفی شده‌اند اما همچنان انتخاب انجام نشده است. برخی در این مدت بر تجدید انتخابات تاکید کرده‌اند و رئیس جمهور اعلام کرده این دو گزینه را منصوب نخواهد کرد.

 

به نظر می رسد در جلسات بعدی شورا، موضوع انتخاب گزینه های جدید جهت پیشنهاد به رییس جمهور در دستور کار قرار بگیرد تا با توجه به اهمیت جایگاه این سازمان، نظر رئیس جمهور نیز در این زمینه لحاظ گردد‌.

بنظر می رسد انتصاب رییس جمعیت هلال احمر تا انتخابات مجلس در اوایل اسفندماه زمان خواهد برد.

برچسب ها: جمعیت هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار