جدایی هافبک فولاد پس از ۸ سال
هافبک فولاد خوزستان پس از خداحافظی از این تیم، گفت: دوستان مایل نبودند که من به تمرینات برگردم و فقط سنگ انداختند و جالب‌تر این است که دلیل عدم حضورم در تمرینات، فنی نیست.
کد خبر: ۸۱۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 22 January 2020

سینا مریدی که در نیم فصل اول لیگ نوزدهم به دلایلی از جمله اختلاف نظر با مسئولان باشگاه و کادرفنی تیم، فولاد را تنها در یکی، دو بازی همراهی داشت، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از این تیم و هواداران فولاد خداحافظی کرد.

مریدی در بخشی از متن خداحافظی خود نوشته است: "پس از ۸ سال حضور در باشگاه فولاد و تیم استانم، تصمیم سختی گرفتم و هرچند سخت و غیرقابل باور است برایم، ولی مجبور به انجام آن شده‌ام و نمی‌توانم با آینده و سرنوشتم بازی کنم.

 تا به این لحظه صبر کردم که شاید فرجی شود و به تمرینات بازگردم ولی دوستان مایل نبودند و فقط سنگ انداختند. جالب‌تر این است که دلیل عدم حضورم در تمرینات، فنی نیست."

پیش از این نیز فرزاد جعفری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هواداران فولاد خداحافظی کرده بود ولی با رفع مشکلش با باشگاه و کادرفنی، به تمرینات تیم برگشت. باید دید مریدی هم از تصمیم خود منصرف خواهد شد یا خیر.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار