مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از پوشش ۱۶ هزار و ۴۶۲ دانش آموز مناطق کم برخوردار استان در طرح خدمات علمی بنیاد علوی، خبرداد.
کد خبر: ۸۱۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 26 January 2020

کورش مودت اظهار کرد: طرح ارتقای علمی دانش آموزان مناطق کم‌برخوردار استان با همکاری بنیاد علوی و برای نهمین سال پیاپی در حال اجرا شدن است که در قالب این طرح خدمات آزمونی و کتاب کمک آموزشی و مشاوره‌ای رایگان به دانش آموزان مناطق کم برخوردار خوزستان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار و ۲۷۰ دانش آموز مناطق کم برخوردار استان زیر پوشش این طرح قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: امسال ۱۶ هزار و ۴۲۶ دانش آموز از خدمات آزمونی و مشاوره ای طرح ارتقای علمی بنیاد علوی بهره می بردند که از این تعداد ۵ هزار و ۳۵۰ دانش آموز مربوط به پایه دهم، ۵ هزار و ۳۰۴ دانش آموز پایه یازدهم و ۵ هزار و ۷۷۲ دانش آموز مربوط به پایه دوازدهم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه اینکه ۱۹۵ مدرسه مناطق کم برخوردار استان تحت پوشش خدمات این طرح قرار دارند، افزود: در قالب خدمات این طرح ۶ هزار و ۳۱۶ جلد کتاب به صورت ۸۶۲ بسته کتاب کنکوری و کمک آموزشی در بین ۵ هزار و ۷۶۲ دانش‌آموز پایه دوازدهم به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

مودت ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح توزیع رایگان کتب کنکوری و کمک آموزشی در بین دانش آموزان این مناطق بالغ بر ۴ میلیارد و ۹۲۹ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال است.

وی در پایان گفت: برقراری عدالت آموزشی در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار و ارتقای سطح علمی دانش آموزان این مناطق از جمله مهمترین اهداف اجرای این طرح در خوزستان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار