رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با توجه به اهمیت گذراندن اوقات فراغت و مشکلات خاصی که دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی دارند، ۱۷ مدرسه شبانه‌روزی در استان خوزستان به تجهیزات ورزشی مجهز شدند.
کد خبر: ۸۱۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ 19 February 2020

ابوذر کیانی‌ولی‌پور اظهار کرد: با توجه به اهمیت گذراندن اوقات فراغت و مشکلات خاصی که دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی دارند، ۱۷ مدرسه شبانه‌روزی در استان خوزستان به تجهیزات ورزشی مجهز شدند که این تجهیزات به مدارسی اختصاص داده شد که دارای کانون ورزشی دائمی هستند.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تجهیزات ورزشی با اعتبار حدود یک میلیارد ریال به این ۱۷ مدرسه شبانه‌روزی اختصاص داده شده است، ادامه داد: یکی از سیاست‌های ما در تشکیل کانون‌های ورزشی این است که دانش‌آموزان اوقات فراغت خود را در این کانون‌ها بگذرانند.

کیانی‌ولی‌پور گفت: تجهیزات ورزشی در مدارس استان دو نوع هستند؛ یکی تجهیزات مصرفی مانند توپ و دیگری تجهیزات ثابت هستند. در دو سال اخیر و در پایان شهریور و اول مهرماه حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وسایل ورزشی به مدارس اختصاص داده شد اما برخی از تجهیزات عمدتا نیاز به تعویض مجدد دارند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هر ساله تجهیزات مورد نیاز دانش‌آموزان را تامین کنیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تجهیزات ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار