معاون عملیات حفاری شرکت ملی‌حفاری ایران:
معاون شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: متراژ حفاری چاه‌های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور در ۱۰ ماه امسال از ۱۳۲ هزار متر عبور کرد.
کد خبر: ۸۱۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 25 January 2020

محمد آل‌خمیس با بیان اینکه از این متراژ حفاری ۱۲ هزار و ۶۸۶ متر مربوط به آذرماه است، اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه عملیات حفر و تکمیل ۹۶ حلقه چاه به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد چاه نیز ۱۲ حلقه در آذرماه تکمیل و برای بهره‌برداری در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت، افزود: از مجموع چاه‌های حفرشده در سال جاری دو حلقه اکتشافی، ۳۵ حلقه توسعه‌ای توصیفی و ۵۹ حلقه تعمیری بوده است.

آل‌خمیس تصریح کرد: ۷۰ حلقه از این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۱۳حلقه در شرکت نفت فلات قاره، دو حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، سه حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، شش حلقه در قالب پروژه‌ای و دو حلقه در حوزه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر شد.

معاون شرکت ملی‌حفاری ایران در عملیات حفاری عنوان کرد: در۱۰ ماه گذشته کارکنان این شرکت در نتیجه تلاش شبانه‌روزی و هم افزایی با شرکت‌های متقاضی، حفاری ۹ حلقه چاه نفت و گاز را ۸۹ روز زودتر از برنامه ابلاغی انجام و در اختیار کارفرما قرار دادند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار