هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛
فوتبال خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر کشور بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 26 January 2020

شاگردان تاتار در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور،امروز میزبان نفت آبادان هستند. بازی تیم‌های فولاد و استقلال تهران نیز که قرار بود ۲۷ دی‌ماه برگزار شود، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

*نفت مسجدسلیمان*

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که پس از برگزاری آخرین دیدار خود در لیگ برتر و جام حذفی، دستخوش تغییرات بسیار قرار گرفت، با حواشی بسیاری همچون استعفای تارتار مواجه شد. البته تارتار پس از کش و قوس‌های فراوان، با مسئولان این باشگاه برای همکاری به توافق رسید اما سرانجام سوشا مکانی و خداحافظی‌های اینستاگرامی‌اش به قطع همکاری منجر شد.

نفت در فصل نقل و انتقالات زمستانه نیز بازیکنانی چون محمد طیبی، دوستدار و فرزاد حاتمی را از دست داد ولی موفق شد بازیکنانی چون گوهری، تاییدی و سینگ را جذب کند تا برای نیم فصل دوم با تیمی قوی‌تر راهی مسابقات شود.

این تیم که در مسجدسلیمان از زمین تمرینی لازم برخوردار نیست، اردویی طولانی‌مدت را در تهران برگزار کرد و در جریان این اردو نیز برای دو بار با تیم پرسپولیس مصاف داشت. شاگردان تارتار که در نیم فصل اول، به تیمی غول‌شکن لقب گرفتند و در دیدار با تیم‌های قدر لیگ برتر، محکم ایستادگی کردند و تنها تیم بدون باخت نیم فصل اول بودند، اکنون برای حضور در ادامه لیگ آماده هستند و مطمئنا در ادامه نیز می‌خواهند چهره جدیدتری از خود به نمایش بگذارند و روند خوب خود در نیم‌فصل اول را ادامه دهند.

*صنعت نفت آبادان*

حریف نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم لیگ برتر، نفت آبادانی است که بدون هیچ تغییری نسبت به نیم‌فصل اول، پا به ادامه مسابقات خواهد گذاشت؛ مشکلات مالی آبادانی‌ها آن قدر زیاد بود که اسکوچیچ نتوانست تیم خود را برای رقابت برابر با سایر رقبا، تقویت کند و بر این اساس نه بازیکنی از نفت خارج و نه بازیکن جدیدی وارد این تیم شد.

صنعت نفت آبادان که در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر با قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده‌بندی، بهترین صنعت نفتِ تاریخ فوتبال این باشگاه در لیگ برتر لقب گرفت و تماشاگران بسیاری را با بازی‌های تماشایی و جذابش به ورزشگاه کشاند، به دنبال حفظ روند خوب خود و ماندن در رده‌های بالایی جدول است. کاری که باتوجه به این که نفت نتوانسته برای ادامه لیگ تقویت شود، سخت است اما آن چه می‌تواند نفت را همچنان یک مدعی نشان دهد، انگیزه و سخت‌کوشی بازیکنان این تیم است که تا هفته‌های بسیار بدون دریافت ریالی از مطالبات خود، برای نام آبادان جنگیدند.

باتوجه به این که هر دو تیم نفتی خوزستان در نیم‌فصل اول لیگ برتر، بهترین بازی‌های دوران حضور خود در لیگ برتر را به نمایش گذاشتند و نتایج رضایت‌بخشی کسب کردند، به نظر می‌رسد تماشاگران خوزستانی در داربی استان، شاهد یک بازی تماشایی و هجومی از دو تیم باشند، چرا که هیچ کدام از دو تیم نمی‌خواهند امتیاز از دست بدهند و به دنبال تداوم روند خوب خود هستند.

نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز، ششم بهمن‌ماه میزبان نفت آبادان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار