رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در کرمانشاه همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 26 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا؛محسن دارابی، گفت: دهه فجر امسال 34 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری 13 هزار و 670 میلیارد ریال در کرمانشاه افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که اشتغالزایی آنها نیز 2588 نفر است.

وی ادامه داد: چهار طرح با سرمایه‌گذاری یازده هزار و 420 میلیارد و اشتغالزایی 1690 نفر کلنگ‌زنی خواهد شد که شامل پاکت بسته‌بندی سیمان سامان غرب، شست و شو و دانه‌بندی شن و ماسه، کاشی ساختمان زاگرس آسیا و پودر میکرونیزه فلدسپات است.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه 30 طرح نیز با سرمایه‌گذاری 2250 میلیارد ریال بهره‌برداری خواهد شد، اشتغالزایی این پروژه‌ها را 898 نفر اعلام کرد.

دارابی افزود: شرکت دانش بافت البرز که تولید بیوایمپلنت را انجام می‌دهد از مهمترین طرح هایی است که با سرمایه‌گذرای 800 میلیارد ریال و اشتغال 30 نفر افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: طرح توسعه محورسازان که تولید پمپ هیدورلیک را بر عهده دارد نیز از دیگر طرح‌ها است که با سرمایه‌گذاری 590 میلیارد ریال و اشتغالزایی 38 نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار