استاندار آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی از اختصاص ۱۰میلیارد تومان برای تجهیز خوابگاه‌های شبانه روزی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ 26 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، محمد مهدی شهریاری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به مشکلات حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: گزارشی هایی مبنی بر دریافت پول از خانواده‌های روستایی برای تامین سوخت و سیستم ایاب و ذهاب دانش‌آموزان به مدارس شبانه‌روزی دریافت کرده‌ایم که باید آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر نسبت به بررسی و حل مسئله اقدام کند.

استاندار آذربایجان غربی افزود: وضعیت تغذیه دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی به هیچ وجه مناسب نیست و باید برای افزایش سرانه دانش‌آموزی و رفع نیازهای آنان در خوابگاه‌ها اقدام فوری انجام گیرد.

«شهریاری» با بیان اینکه در ۲ سال گذشته از محل اعتبارات استانی، حمایت‌های خوبی از آموزش و پرورش و نوسازی مدارس شده‌است، گفت: متاسفانه شاهدیم برخی خیران مدرسه‌ساز برای مشارکت در ساخت مدرسه گرفتار بروکراسی اداری و بعضا کم‌توجهی مسوولان می‌شوند؛ نوسازی مدارس نسبت به تسهیل امر مدرسه‌سازی و تکریم خیران بیش از پیش اهتمام داشته باشد.

رییس شورای آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نوسازی مدارس باید قبل از فرا رسیدن فصل سرما نسبت به تامین و تعمیر سیستم‌های گرمایشی معیوب اقدام می‌کرد؛ قابل قبول نیست در این سرما مدرسه‌ای بخاطر نبود سیستم مناسب گرمایشی دچار مشکل باشد.

«شهریاری» همچنین با انتقاد از روند حذف مدارس کانکسی در استان، گفت: نوسازی مدارس باید برای سال آینده تحصیلی بخش عمده مدارس کانکسی را حذف کند.

در این جلسه به دستور استاندار آذربایجان غربی ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز خوابگاه‌های شبانه روزی استان اختصاص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار