عضو هیات علمی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از برگزاری سومین مسابقه ملی شناورهای کارتنی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 02 February 2020

نسیم آل‌علی اظهار کرد: هدف از برگزاری مسابقات شناورهای کارتنی، پرورش خلاقیت طراحی و فنی و مهندسی دانشجویان و به کارگیری علم در عمل است. البته علاوه بر این برگزاری این نوع مسابقات جنبه تفریحی دارد و برای ایجاد شور و نشاط در محیط دانشجویان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه برای سومین دوره برگزار می‌شود، افزود: محدودیتی برای شرکت دانشجویان وجود ندارد اما طبیعتا دانشجویان رشته‌های مهندسی و کِشتی‌سازی امتیاز بیشتری دارند اما همه دانشجویان می‌توانند شرکت کنند چرا که طراحی این نوع شناورها به آسانی انجام می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: این مسابقه ملی است و دانشجویان سراسر کشور از جمله از دانشگاه‌های زنجان، قزوین، تهران، خلیج‌فارس و بوشهر نیز در این مسابقه شرکت می‌کنند.

آل‌علی با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند تا ۱۵ بهمن اقدام به ثبت‌نام کنند، گفت: زمان ساخت شناورها ۳ تا ۶ اسفندماه است و زمان برگزاری نیز ۸ اسفند سال جاری خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۶۱۵۳۵۳۴۱۱۵ تماس بگیرند و یا به نشانی cardboardboat.kmsu@gmail.com مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار