استاندار خوزستان گفت: در راستای حمایت از چرخه تولید واحدهای صنعتی مستقر در استان خوزستان اعمال معافیت‌های گمرکی برای واردات مواد اولیه مورد نیاز صنایع ضروری است.
کد خبر: ۸۱۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 29 January 2020

غلامرضا شریعتی سه‌شنبه شب در حاشیه افتتاح نهمین نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان در سالن نمایشگاه‌های بین المللی سازمان منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران بر اعطای معافیت‌های مالیاتی، گمرکی و ارایه تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای صنعتی تولیدی بخصوص واحدهای راکد و نیمه راکد در استان خوزستان تاکید و افزود: منطقه آزاد اروند با تخصیص تسهیلات ارزان قیمت برای واحدهای صنعتی گام‌های موثری برای بازگرداندن واحدهای نیمه تعطیل به چرخه تولید برداشته است.

وی اظهار داشت : در سال حمایت از تولید ،صنایع پایین دست و کوچک برای یافتن بازارهای جدید و عرضه محصولات با کیفیت و متنوع تلاش‌هایی خوبی انجام داده‌اند و نسبت به سال گذشته فعالیت آنها در حال افزایش است.

شریعتی برپایی نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان را اقدامی ارزشمند برای نمایش ظرفیت ها و توانمندی‌های این استان دانست و گفت: با همکاری منطقه آزاد اروند و شهرک‌های صنعتی برخی از واحدهای غیرفعال و راکد به تولید برگشته‌اند و شرایط خوبی برای صادرات دارند.

وی ادامه داد: هیاتی از عراق برای بازدید و اطلاع بیشتر از واحدهای صنعتی و تجاری استان در این نمایشگاه حضور یافته است و امید است بازار خوبی برای این واحدها ایجاد شود.

نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان با حضور ۱۳۳ واحد و در فضای حدود پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع برپا شده است که نسبت به سال‌های گذشته تعداد بیشتری از واحدهای صنعتی در نمایشگاه حضور دارند.

نهمین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان سه‌شنبه شب با حضور استاندار خوزستان در آبادان گشایش یافت.

این نمایشگاه تا یازدهم بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدیدکنندگان ، تجار و صنعت گران دایر می‌باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار