کد خبر: ۸۱۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 29 January 2020
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: دو نفر سارق زورگیر طلاجات زن مسافر بوشهری شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صداوسیما مرکز بوشهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره زورگیری از خانمی که به عنوان مسافر سوار یک خودرو پراید شده بود، پیگیری موضوع به‌منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بوشهر در یک عملیات پیچیده، با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی و یافتن سرنخ هایی، یکی از متهمان را در استان همجوار شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر ادامه داد: با اعزام ماموران پلیس به استان کهگیلویه و بویر احمد یکی از متهمان در مخفیگاهش در خانه باغی در اطراف شهر یاسوج دستگیر و به بوشهر منتقل شد.
وی اضافه کرد: این متهم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی به همراه همدست خود در شهر بوشهر گفت: خودرو پراید را شبانه با تهدید شهروندی در شهرستان نورآباد استان فارس سرقت کرده بودند.
سرهنگ عرب‌زاده خاطرنشان کرد: متهمان پس از سرقت از خانمی که به عنوان مسافر سوار بر پراید سرقتی آن‌ها شده بود، خودرو را در شهر برازجان رها کرده بودند.
وی با اشاره به دستگیری سارق و همدست وی به همراه دو نفر خریدار اموال مسروقه گفت: کارآگاهان پلیس برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده همچنان در حال تحقیق هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار