معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه اصفهان قطب گردشگری کشور شناخته می شود، بخش زیادی از طرح‌های افتتاحی دهه فجر در استان به گردشگری اختصاص دارد.
کد خبر: ۸۱۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ 30 January 2020

حجت‌الله غلامی در مراسم گشایش بخشداری "گرکن جنوبی" از توابع شهرستان مبارکه افزود: با استفاده از صنعت پاک گردشگری می‌توانیم اصفهان را بیش از پیش توسعه دهیم تا رضایتمندی شهروندان هم حاصل شود.

وی اظهار داشت: امسال همزمان با هفته دولت یکهزار و ۷۲۳ طرح با ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید و در دهه فجر نیز یکهزار و ۸۲۶ طرح عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت:با وجود کاهش شدید اعتبارات و درآمدهای نفتی در استان و کشور، تلاش شده تا طرح‌ها را با استفاده از درآمدها و منابع استانی به نتیجه برسانیم.

وی تصریح کرد: طرح‌های عمرانی بطور معمول در طول سال بهره‌برداری می‌شوند و طرح‌های عمرانی که نفع آنها به مردم می‌رسد را معطل نمی‌گذاریم.

غلامی اضافه کرد: افتتاح طرح‌های عمرانی در استان اصفهان بر اساس برنامه تدوین شده در ۲ بازه زمانی هفته دولت و دهه فجر و در هر ۲۴ شهرستان انجام می شود.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به افتتاح ساختمان بخشداری گرکن جنوبی گفت: وجود اینگونه ساختمان‌ها در راستای تکریم ارباب رجوع و خدمات بیشتر به شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با بهره برداری از ساختمان بخشداری، رسالت و مسوولیت بخشدار در قبال شهروندان دوچندان خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار