شاگردان فروزان سلیمانی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور مقابل سپاهان تن به شکست دادند.
کد خبر: ۸۱۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 02 February 2020

آویسا خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور از ساعت ۱۰ صبح روز، جمعه ۱۱ بهمن، در دیداری خارج از خانه، رو در روی تیم سپاهان اصفهان قرار گرفت.

آویسا بازی را خوب شروع کرد و در حالی‌که هنوز یک دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود، بازیکن تیم اهوازی که در موقعیت گلزنی قرار داشت، توسط بازیکن سپاهان، درون محوطه جریمه سرنگون شد که داور دستور به ادامه بازی داد؛ این تصمیم داور با واکنش شدید فروزان سلیمانی، سرمربی تیم آویسا همراه بود. او اعتقاد به پنالتی داشت.

در ادامه نیز تیم سپاهان که در رده چهارم جدول قرار داشت و به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی بود، با ارائه یک بازی بهتر و هجومی موفق شد برای چهار بار، دروازه آویسا را باز کند. یکی از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

از حواشی نیمه نخست نیز این بود که سلیمانی در دقیقه ۲۲، در حالیکه معتقد بود داور در برخی صحنه‌ها خطای بازیکنان حریف را نمی‌گیرد، با کارت زرد داور مواجه شد.

در نیمه دوم نیز تیم آویسا برای یک بار و سپاهان برای دو بار دیگر به گل رسید. این بازی در نهایت پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، با نتیجه ۶ بر یک به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

در نیمه دوم، دنیا بندال از تیم آویسا خوزستان با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

با این شکست، وضعیت آویسا در جدول رده‌بندی سخت‌تر شد؛ آویسا تاکنون ۱۳ بار طعم تلخ شکست را چشیده و تنها به یک برد و یک تساوی رسیده است.

نماینده خوزستان در حال حاضر با چهار امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

آویسا خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، روز جمعه هفته آینده میزبان تیم وچان کردستان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار