حشمت الله عسگری:
به گزارش تابناک سمنان: حشمت الله عسگری معاون اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه ۵۲ پروژه اقتصادی و سرمایه‌گذاری طی دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، گفت: برای این طرح‌ها ۱۳۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۸۱۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 01 February 2020

Image result for حشمت الله عسگری تابناک سمنان"

معاون اقتصادی استاندار سمنان صبح شنبه در چهارمین نشست تبیینی، اطلاع‌رسانی و خبری ذیل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان باهدف تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به میزبانی امامزاده یحیی (ع) سمنان بابیان اینکه مجموع طرح‌های سرمایه‌گذاری طی دهه فجر امسال ۵۲ پروژه است، ابراز داشت: این پروژه‌ها بااعتبار ۱۳۷ میلیارد تومان در سراسر استان با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.

وی روند سرمایه‌گذاری در استان را رو به افزایش دانست و ابراز داشت: طی یک سال گذشته تحولات خوبی را در این حوزه شاهد بودیم به نحوی که دو هزار و ۲۵۷ مورد مجوز سرمایه‌گذاری در استان اعطاشده است.

حشمت الله عسگری  بابیان اینکه از تعداد پروژه‌های قابل افتتاح حوزه سرمایه‌گذاری ۱۰ مورد صنعت و معدن، ۳۰ مورد جهاد و ۱۰ مورد گردشگری است، افزود: علیرغم تحریم‌ها شاهد افتتاح پروژه‌های سرمایه‌گذاری خارجی نیز هستیم که یک مورد آن در میامی افتتاح می‌شود.

عسگری بابیان اینکه چهار هزار و ۹۳۹ واحد تولیدی در استان سمنان فعال است، در ادامه تصریح کرد: در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با ارائه تسهیلات لازم ۱۰۳ واحد تولیدی سال گذشته و ۳۳ واحد تولیدی طی سال جاری به چرخه اقتصادی کشور بازگشتند.

وی در پایان بابیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های خوبی در حوزه انرژی خورشیدی و گلخانه طی سال‌های گذشته صورت گرفت به نحوی که عملیات راه‌اندازی گلخانه در استان ۳۴ درصد افزایش داشت، افزود: یک هزار و ۴۴۰ نفر طی سال جاری تحت پوشش بیمه مشاغل خانگی قرار گرفتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار