بکش زیرش را پذیرفتیم اما به استنلی پاسپورت ایرانی نمی دهند؛
سرمربی فولاد پس از دیدار با سپاهان در کنفرانس خبری می‌گوید تاکتیک هر سرمربی به خودش مربوط است نه سرمربی تیم حریف.
کد خبر: ۸۱۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 01 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: اول درباره دیروز بگویم که راجع به سیستم کی روش صحبت شد. دو جنبه دارد، یکی اینکه فکر کنم منظور کی روش استنلی بوده که در این صورت فدراسیون باید بگوید که نمی توانند به او پاسپورت بدهند که به تیم ملی بیاید. دوم اینکه اگر با کارلوس کی روش مقایسه شده باشم، که باعث افتخار من است چون از وقتی کی روش رفت، فوتبال ما را می بینید که چه شرایطی دارد. باعث افتخارم است که حتی با کارلوس‌کی‌روش مقایسه بشوم. بهتر از این است که با افراد دیگر مقایسه شوم و آشپز بیاید کنار زمین فوتبال بازی کند.

 

وی ادامه داد: امیدوارم فوتبال ما 50 سال به عقب برنگردد. باشگاه بزرگ سپاهان و هواداران خوب آن باید بدانند که یک مربی اجازه ندارد راجع به مربی حریف صحبت کند. من هر طور دلم بخواهد بازی می کنم. مگر تیم حریف که زیر توپ می زند و 24 ساعت توپ روی هوا است کسی حرفی می زند؟ مشکلی با این قضیه نداریم. به هر حال تاکتیک است، ارسال یا اوت دستی هرچه باشد ایرادی ندارد اما اینکه درباره کسی صحبت شود، اصلا درست نیست.

 


نکونام اضافه کرد: اگر مربی‌ای فکر می‌کند در حد تیم ملی است، قطعا کار اشتباهی است. محرم نویدکیای عزیز از دوستان خوب من است و خیلی دوست داشتم او را ببینم ولی به هر حال او آدم بزرگی است و مربی خوبی انشاالله می شود و می داند چه کار کند. قطعا محرم خیلی آدم بزرگ و باهوشی است و حواسش هست چه می کند.


سرمربی تیم فوتبال فولاد در مورد کیفیت فنی بازی عنوان کرد: ما در دقایق ابتدایی بازی تمرکزمان را از دست دادیم. دقیقه 3 یک خطا گرفته شد که خطا نبود. روی یارگیری اشتباه کردیم و طبق معمول روی ضربات ایستگاهی و سانتر گل خوردیم و اشتباهات فردی باعث شد این گل را دریافت کنیم. من دو بازیکن به تیم امید دادم. نیم فصل اول بهترین نفراتمان بودند اما الان که اولین بازی‌شان را در نیم فصل دوم انجام دادند، به نظرم خیلی ضعیف بودند و نمی‌دانم چه اتفاقی برایشان از لحاظ روحی و بدنی افتاده است. متاسفانه ایوب والی را  به خاطر سرماخوردگی شدید نداشتیم. قاسمی‌نژاد و آبشک را هم نداشتیم اما تیم خوب بازی کرد. اشتباهات فردی اذیت‌مان کرد.


وی در مورد داوری مسابقه اظهار داشت: داور می‌دانست چه کار کند. شک نکنید او با سوت و کارت و ساکت کردن من بازی را درست کرد. یعنی با قضاوت خودش باعث شد تیم ما عصبانی شود. بنیادی‌فر پارسال یک قضاوت خیلی خوب برای من در بازی نساجی و فولاد داشت که محروم شد. پارسال قضاوتش اشتباه بود، امروز هم سوت‌هایی زد و کارت‌هایی داد که تمرکز تیم من را بهم زد. من تا به حال ندیده‌ام در اصفهان داوری به ضرر سپاهان باشد.
 
 

 

نکونام در توضیح صحنه‌ای که داور با او و قلعه‌نویی صحبت کرد، گفت: داور ما را صدا کرده و می‌گوید با هم حرف نزنید در صورتی که ما با هم حرف نمی‌زدیم و فقط هر دو اعتراضمان به داوری بود. اما اینکه من بخواهم بازی را کنترل کنم و بلد باشم چطور حریف را عصبانی کنم، راحت‌ترین کاری است که داور انجام می دهد و امروز هم انجام داد. پارسال هم با او صحبت کردم بعد بازی و حتی گفتم که اشتباه کردی ولی به هر حال این زخم کهنه‌ای بود که مانده بود. به نظرم امروز بنیادی‌فر روز خوبی نداشت، بازی را طوری قضاوت کرد که تیم ما عصبانی بشود.


 
سرمربی فولاد در مورد اخراج مربی این تیم گفت: مربی ما کوچک‌ترین حرفی نزد و اگر حرفی زده باشد من این فوتبال را رها می‌کنم و می‌روم. داور چهارم به مربی ما گفت که تو را اخراج می‌کنم و او هم گفت که اگر می خواهی اخراج کن. بعد داور چهارم به داور بازی گفت که مربی ما را اخراج کند! واقعا این یک اتفاق عجیب و غریب است. اما ما در فوتبال بودیم و انشاالله از این به بعد هم هستیم و از این اتفاقات عجیب و غریب زیاد دیده‌ایم. باید آنقدر قوی باشیم که بتوانیم به این اتفاقات مسلط باشیم.

 


 
وی اضافه کرد: من نگفتم تمام صحنه‌های مسابقه، گفتم در صحنه‌هایی که به خصوص در نیمه اول به بازیکن من 2 کارت داد، چه اتفاقی افتاد و چه شد؟ اگر خطای شدید بود و همه بازیکنان به سمت داور دویده بودند، می‌گفتیم درست است. اما گفتم که کمک داور به سمت مربی من آمد و گفت اخراجت می‌کنم، او هم گفت اخراج کن و کمک‌داور به موعود بنیادی‌فر گفت ایشان را اخراج کنید و مربی من اخراج شد.

 

نکونام در مورد کیفیت تیمش در بازی امروز اظهار داشت: این بازی برای تیم ما که اولین بازی‌اش بعد از تعطیلات بود و 4 بازیکن جدید اضافه شدند، سخت بود. ما طراوت همیشگی را نداشتیم و از شرایط خوب دور بودیم، اما مطمئن باشید تیممان خیلی بهتر از این است و دوباره به شرایط خوبمان برمی‌گردیم. در 20 دقیقه آخر دیدید که توپ از نیمه ما عقب‌تر نمی‌رفت، مگر اینکه بازی بکش بکش می‌شد یا اشتباه فردی رخ می داد. بازیکنان جدیدمان 2 بازی کنار هم انجام دهند، شرایطمان انشاالله خیلی خوب می شود.


 
سرمربی تیم فولاد در مورد اینکه آیا اگر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود، تیم ملی ما با روش سانتر و ارسال های بلند بازی خواهد کرد، گفت: اول اجازه بدهید ببینیم تکلیف تیم ملی چه می‌شود اما خودتان می بینید فوتبال ما 50 سال به عقب برگشته است. زمانی از ذوب‌آهن بازیکن می‌گرفتیم اما از دسته 2 بازیکن یواشکی به تیم ملی آمد. سعی کنند برای کی‌روش استنلی پاسپورت ایرانی بگیرند تا در تیم ملی کمک‌مان کند. هر کسی که حرف می‌زند باید جوابش را بشنود. من در میان این مردم زندگی می‌کنم و خیلی زحمت کشیده ام. اگر قرار باشد کسی به من حرفی بزند و جوابش را ندهم، مطمئنا بی عرضگی ام است.

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار