من کارتون نمی بینم، از خودش بپرسید آشپز کیه؛
امیرقلعه نویی علیرغم تلاش خبرنگاران اصفهانی برای واکنش او به حرف های جواد نکونام، از صحبت کردن مستقیم درباره شاگرد سابقش خودداری کرد.
کد خبر: ۸۱۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 01 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: صحبت های جواد نکونام علیه امیرقلعه نویی که این روزها کاندیدای اصلی حضور روی نیمکت تیم ملی است، باعث شد توجهات بیشتری به کنفرانس خبری پس از پیروزی طلایی پوشان مقابل فولادخوزستان جلب شود.


جواد نکونام، از قلعه نویی که روز گذشته سیستم بازی او را به کی روش نزدیک دانسته بود، شکایت داشت و حالا جواد نکونام آخرین نفری است که بار دیگر امیرقلعه نویی را متهم به بازی هوایی و تکیه بر استنلی کی روش می کند. نکونام حتی پا را فراتر گذاشت و با کنایه نسبت به انتخاب امیرقلعه نویی گفت که امیدوار است فوتبال ایران 50 سال به عقب بازنگردد و حتی با کنایه گفت که فدراسیون باید به امیرقلعه نویی بگوید که نمی تواند برای کی روش استنلی پاسپورت ایرانی بگیرد  !

 

با این حال و علیرغم حرف های تند جواد نکونام، امیرقلعه نویی با آرامش حرف هایش را در کنفرانس خبری با تکیه بر مسائل فنی آغاز کرد و گفت:« ‌خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با یک بازی خوب و منطقی و بسیار عالی سه امتیاز را بگیریم. هر چند لیاقت داشتیم با گل‌های بیشتری ببریم ولی گلی هم که خوردیم یک موقعیت ۳۰ درصد هم نبود. در مجموع از بازیکنانم تشکر می‌کنم. در بازی قبل هم فوتبال خوبی بازی کردیم ولی بدشانس بودیم که توپ‌هایمان گل نشد. امروز خدا را شکر زود به گل رسیدیم و می‌توانستیم باز هم گلزنی کنیم که نشد. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم، بازی را هجومی کردیم و گل‌های زیبایی هم زدیم. خیلی خیلی خوشحالم که هر کسی فوتبال سپاهان را می‌بیند لذت می‌برد. گل های زیادی دارد. صحنه های زیادی دارد. در مجموع از بچه ها تشکر می کنم که این سه امتیاز را گرفتیم.»

 

سوال اول از امیرقلعه نویی در رابطه با صحبت های جواد نکونام بود. اینکه جواد نکونام سیستم قلعه نویی را کی روشی نامیده است. قلعه نویی در پاسخ به این سوال بیان کرد: « خب نظرش است دیگر. نظرش است دیگر.»

 

همچنین از امیرقلعه نویی در رابطه با تیم ملی هم پرسیده شد که او با امتناع از پاسخگویی به این سوال عنوان کرد: « من دیروز در مورد تیم ملی صحبت کرده ام.

 

قلعه نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با بازی بعد تیمش عنوان کرد:« اجازه بدهید برویم فیلم این بازی را ببینیم و بعد اظهار نظر کنیم. فعلا باید ریکاوری کنیم.»

 

سرمربی سپاهان درباره داوری توضیح داد: « هیچ اتفاقی نیفتاد که روی نتیجه تاثیرگذار باشد. در بازی‌ای هم که باختم از داوری تشکر کردم. بازی قبلی هم که مساوی کردم باز هم از داوری تشکر کردم. داوران جوان ما با وجود مشکلاتی که دارند شاید از فوتبال ما بالاتر باشند.»

 

از قلعه نویی در رابطه با عملکرد سروش رفیعی پرسیده شد که او اضافه کرد: « او خیلی خوب بود. او بازیکنی است که قبلا هم با من کار کرده است و شاخصه‌های خوبی دارد. رفیعی فکر و تکنیک خوبی دارد و به هر تیمی که می‌رفت تاثیرگذار می‌شد.»

 

 

قلعه‌نویی همچنین درباره بخش دیگری از حرف‌های نکونام که گفته بود "باعث افتخار من است اگر بتوانم با کی‌روش مقایسه شوم. بهتر از این است که با افراد دیگر مقایسه شوم و آشپز به کنار زمین بیاید و فوتبال بازی کند" با ابراز اینکه تعجب کرده، گفت: آشپز؟ آشپز کیه؟ شما چرا از خودشان نپرسیدید.


خبرنگاری گفت که کارتون آشپز را گفته اند و سرمربی سپاهان در ادامه اضافه کرد:« نمی‌دانم، من کارتون نمی‌بینم. چرا از خودشان نپرسیدید؟»

 

در همین لحظه ها بود که خبرنگاران در هیاهو به بازگو کردن حرف های نکونام پرداختند؛ اینکه نکونام گفته، قلعه نویی نمی تواند برای کی روش استنلی پاسپورت ایرانی بگیرد و سایر حرف های سرمربی فولادخوزستان. قلعه نویی در پاسخ به این موضوعات اینگونه پاسخ داد:« این ها مبهم است. شما باید به عنوان پرسشگر باید از او می پرسیدید. من باید به صحبت های نکونام جواب بدهم؟»


در این هنگام سیامک قلیچ خانی مدیررسانه ای تیم فوتبال سپاهان به میان آمد و گفت که ما فقط در مورد بازی صحبت می کنیم.

 

قلعه نویی سپس در واکنش به حرف های خبرنگاری که صحبت های نکونام را در رابطه با محرم نویدکیا یادآوری می کرد، ادامه داد: « ما فعلا باید به خاطر این برد خوشحالی کنیم. فیلم ها را ببینیم. نقاط قوت و ضعف را ببینیم و آماده بشویم برای بازی های بعدی.»

 

سیامک قلیچ خانی افزود:« یک سری صحبت ها حاصل تجربه است و یک سری صحبت ها حاصل خامی.»

 

سرمربی سپاهان در مورد سوال بعدی و اینکه تیمش برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مشکلی دارد یا خیر، بیان کرد:‌ ما تا آخر اسفند ماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم. حتی برای بازی پلی‌آف حریفمان، آقای الهویی را برای آنالیز فرستادیم. یک بار دیگر به استقلال و شهر خودرو برای صعود به مرحله گروهی تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله سپاهان و پرسپولیس و دو نماینده دیگر چهار تیم شایسته باشیم و از فوتبال ایران دفاع کنیم. با همه مشکلاتی که ایجاد شد دیدید که نماینده‌های ایران با شایستگی و اقتدار صعود کردند. سپاهان هم تیم با تجربه‌ایست ولی ما در نیم فصل در مجموع یک یار گرفتیم. تیم ما خیلی خوب است و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم ولی معمولا در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان ایران با انگیزه بیشتر و کیفیت بهتری بازی می‌کنند. آن‌جا شرایط مسابقات و کیفیت زمین‌ها طور دیگری است. ابزار و امکانات تیم‌های آسیایی با ما قابل مقایسه نیست.

 

درنهایت خبرنگار دیگری از قلعه نویی پرسید، آیا ممکن است در هفته جاری اتفاقات دیگری پیرامون او، نیمکت سپاهان و تیم ملی رخ بدهد، که بار دیگر گفت که در مورد تیم ملی روز گذشته صحبت کرده و سالن نشست را ترک کرد.

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار