معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: عزل و نصب مدیران تا پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی دراین استان ممنوع است.
کد خبر: ۸۱۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 02 February 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ نورمحمد فردی در نشست همایش فرمانداران و بخشداران انتخابات استان البرز گفت: تمام عوامل برگزاری انتخابات به ویژه دست اندرکاران اجرایی و نظارتی باید مر قانون را رعایت کنند تا این رویداد سیاسی بزرگ در نهایت شفافیت و سلامت با حضور گسترده مردم برگزار شود.

فردی ادامه داد: معیار اصلی در برگزاری انتخابات سال جاری قانون مداری است و همه مجریان انتخابات از بازرسان، ناظران، عوامل اجرایی، داوطلبان، نامزدها و شهروندان مکلف به رعایت قانون هستند.

فردی گفت: تبلیغات انتخاباتی ؛ محدودیت ها و ممنوعیت ها بعد از صلاحیت نهایی نامزدها توسط فرمانداران در جلسه ای به نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی گوشزد شود و آموزش های لازم داده شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز خاطرنشان کرد: پس از تایید صلاحیت ها نیز فرمانداران با نامزدها نشست های توجیهی داشته و وظایف قانونی آنها را در امر انتخابات متذکر شوند.

وی افزود: کوچک‌ترین تحرک جانب دارانه از دست اندر کاران انتخابات پذیرفتی نیست  حتی اگر در روز انتخابات هم باشد، برخورد می شود.

فردی تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران با درنظر گرفتن تمام تمهیدات و امکانات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند تلاش کنند و موارد انتخاباتی به موقع اطلاع رسانی شود. 

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار البرز درادامه با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجرگفت: با تمام توان و امکانات باید تلاش کنیم برنامه‌های دهه فجر خلاقانه و مناسب برگزار شود. 

فردی اضافه کرد: با رویکرد خلاقانه و بر محور هنر باید تبیین ابعاد پیرزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای جامعه داشته باشیم. 

وی با اشاره به اینکه شما فرمانداران روزهای پر مشغله و سنگین کاری را در پیش دارید، افزود: پیش بینی نیروهای زبده و امتحان پس داده در برگزاری انتخابات که اشراف به قانون دارند، مهمترین تمهیدی است که باید اندیشیده شود که تا کنون اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

استان البرز با سه میلیون نفر جمعیت دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات مجلس یازدهم دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار