در آذربایجان غربی؛
جشنواره جهاد گران برای تجلیل از طرح‌ها، ایده‌ها، گروه‌های برتر جهادی و طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان در دانشکده فنی قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ 03 February 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی،فرمانده سپاه شهدای استان در این مراسم دهه فجر را احیای دوباره دین مبین اسلام در کشور دانست و گفت: امام خمینی ره هیمنه طاغوت را در کشور از بین برد و نهال پاک انقلاب اسلامی را کاشت.
 
سردار شهسواری با اشاره به شهادت سپهبد شهید سلیمانی افزود: ولایت مداری، اخلاص و مردم داری سردار سلیمانی موجب شد تا بزرگترین بدرقه تاریخ برای او رقم بخورد.
 
وی بسیج سازندگی را مرحمی بر درد محرومان جامعه دانست و خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در هرجای کشور که مردم دچار آسیب شده باشند حضور یافته و آبادانی را رقم می‌زند.
 
آقای زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در این مراسم اردو‌های جهادی را موجب تربیت نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: جهادگران سازندگی نوکری برای مردم را مدال افتخاری برای خود می‌دانند.
 
سرهنگ رحمانی مسئول بسیج سازندگی استان نیز در این مراسم با اشاره به این که ۶۰۶ گروه جهادی فعال در استان وجود دارد و فعالیت‌های جهادی انجام‌می دهند گفت: امسال بیش از ۱۵۰۰ طرح محرومیت زدایی با همکاری بهزیستی و کمیته امداد توسط جهادگران بسیج سازندگی در استان اجرا شده است.
 
سرهنگ عباس زاده فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان نیز دیگر سخنران این مراسم بود که گفت: ۳۱۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است که ۲۰ اثر در مرحله پایانی برای صعود به مرحله کشوری در حوزه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است.
 
همچنین در پایان از جهادگران نمونه و فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی استان نیز تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار