سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد که با وجود همزمان بودن دیدار تیمش برابر سپاهان با داربی تهران، هواداران نفت به ورزشگاه بیایند.
کد خبر: ۸۲۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 06 February 2020

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان بیان کرد:‌ ما در ادامه بازی‌های سختمان در دور برگشت با تیم قدرتمند سپاهان بازی داریم و کارمان بسیار سخت است. سپاهان تیمش را خیلی خوب تجهیز کرده است و بازیکنان بسیار با کیفیت و جنگنده‌ای دارد. کادر فنی با تجربه این تیم هم کمک کرده که منسجم باشند. آن‌ها واقعا قوی هستند و از همه نظر برای قهرمانی بسته شده‌اند.

او ادامه داد: سپاهان در هر سه جام مدعی است. کار ما سخت است اما بازیکنان با غیرت، شجاع و با انگیزه داریم که پا به پای مدعیان بازی می‌کنند. امیدوارم که امروز ضمن ارائه یک بازی خوب و با کیفیت بتوانیم برنده بازی شویم. ضمن اینکه امروز آزمون مهمی برای هوادران ماست آن هم به خاطر همزمان بودن مسابقه ما با داربی تهران. هوادارانی که همیشه به ما می‌گفتند که تیم اولشان تیم شهرشان است یک آزمون سخت دارند. مطمئن هستم که سربلند می‌شوند و به ورزشگاه می‌آیند و ما را تنها نمی‌گذارند و در بازی سختی که در پیش داریم کمک ما می‌شوند و به عنوان یار دوازدهم حضور پیدا می‌کنند تا دست پر از بازی خارج شویم.

تارتار اضافه کرد: من به سلامت داوران شک ندارم ولی داوری را که برای مسابقه ما در نظر گرفته‌اند یک مقدار کم تجربه می‌بینم. امیدوارم که داور روز خوبی را پشت سر بگذارد و راهش را برای موفقیت‌های آینده هموار کند. مطمئن هستم که داوری ما پاک است. به هر حال سپاهان هم تیم بزرگی است و ما هم امسال تیم خوبی بودیم. امیدوارم که داور در نتیجه بازی تاثیرگذار نباشد.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش هم، گفت: مجید عیدی محروم و عباس عسگری همچنان مصدوم است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار