مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: در نوروز امسال اجرای آئین‌های ثبت ملی شده استان برای گردشگران را در اولویت قرار داده‌ایم.
کد خبر: ۸۲۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 06 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،امید قادری در نشست هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی کرمانشاه، بر لزوم آمادگی کامل حوزه گردشگری استان برای نوروز امسال تاکید کرد و گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، امسال در بسته فرهنگی نوروز روی اجرای برخی از برنامه‌های آئینی به عنوان میراث‌های ثبت ملی شده استان‌ تاکید داریم.

وی ‌افزود: برای استقبال از مهمان های نوروزی و رفاه حال گردشگران از همه ظرفیت‌های اجرایی استان کمک خواهیم گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه همچنین بر لزوم استفاده از راهنمایان گردشگری دارای کارت در اماکن گردشگری و تاریخی در ایام نوروز و ساماندهی کیوسک‌های اطلاع رسانی ورودی شهرها تاکید کرد.

قادری در ادامه با اشاره به میزبانی رویداد بین‌المللی گردشگری روستایی و اکوتوریسم ۲۰۲۰ در استان کرمانشاه گفت: استفاده از ظرفیت حضور میلیونی گردشگران نوروزی در استان بهترین زمان برای معرفی این رویداد مهم و شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان است.

‌در این نشست شرایط برپایی نوروزگاه ها، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات، تبلیغات گردشگری، تامین امنیت گردشگران و استقرار راهنمایان و... مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار