تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با یک گل میزبان خود صنعت نفت آبادان را با شکست بدرقه کرد.
کد خبر: ۸۲۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ 07 February 2020

به گزارش تابناک اصفهان، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز جمعه 18 بهمن ماه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان صنعت نفت آبادان بود که با تک گل دارکو بییدوف به برتری رسید، هر دو تیم هفته قبل مقابل تیم های تراکتور و پرسپولیس تن به شکست داده بودند و کسب سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم ضروری بود، با شروع بازی این تیم میزبان بود که برای رسیدن به گل تلاش کرد که حتی دقیقه 12 روی حرکت احسان پهلوان یک پنالتی برای ذوب‌آهن به دست آمد که این ضربه را وحید محمد‌زاده به راحتی از دست داد و ضربه وی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت و ذوبی ها به گل نرسیدند، پس از این پنالتی ذوب برتری نسبی خود را حفظ کرد هرچند تیم صنعت نفت در ضد حملات خطرناک ظاهر شد و اگر تمرکز مهدی خلیل گلر ذوبی ها نبود شاید شاگردان سراج زودتر از نماینده اصفهان به گل دست می یافت، هر دو تیم بدون گل زده پای به 45 دقیقه دوم گذاشتند. با شروع نیمه دوم شاگردان میودراگ رادولوویچ به حملات خود افزودند که در دقیقه 57 به گل برتری توسط دارکو بییدوف رسیدند پس از این گل هر دو تیم حملات دامنه داری را بخصوص نفتی ها داشتند که مهدی خلیل با واکنش های استثنایی مانع از گلزنی مهاجمان آبادانی شد تا ذوبی ها با درخشش مهدی خلیل سه امتیاز حساس را قبل از بازی با استقلال دشت کند.
داور: امین عرب‌براقی
کارت زرد: دانیل اسماعیلی‌فر(72)، قاسم حدادی فر(79) و مهدی خلیل دقیقه 89 (ذوب آهن)، مسلم مجدمی(93) و عقیل کعبی(94) از صنعت نفت
اخراج: بهنام سراج(89) از صنعت نفت
ترکیب ذوب‌آهن اصفهان: مهدی خلیل، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر (81 وحید محمدزاده)، احسان پهلوان، دانیل اسماعیلی‌فر(85 مجتبی حقدوست)، فرشاد محمدی‌مهر، دارکو بییدوف (90+3 وفا هخامنش) ، مسعود ابراهیم‌زاده و مهدی مهدی‌پور سرمربی: میودراگ رادولوویچ

ترکیب صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، عقیل کعبی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، مهدی حنفی (دقیقه 83 بختیار رحمانی)، حسین ساکی، محمد اهل‌شاخه، مصطفی احمدی (63مسلم مجدمی)، مهدی مومنی (58 میلاد جهانی)، طالب ریکانی و عیسی آل‌کثیر سرمربی: بهنام سراج

دقایق حساس:
دقیقه 7- ضربه پرقدرت طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه توسط مهدی خلیل دفع شد.
دقیقه 12- روی حرکت احسان پهلوان برای ذوب‌آهن پنالتی به دست آمد که این ضربه را وحید محمد‌زاده به راحتی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون زد.
دقیقه 21 - جعفر سلمانی روی اشتباه مدافعان ذوب‌آهن و بعد از یک این که یک مدافع را پشت سر گذاشت با دروازه‌بان ذوب‌آهن تک به تک شد که مهدی خلیل مانع گلزنی وی گردید.
دقیقه 24- سانتر دانیال اسماعیلی‌فر در محوطه جریمه صنعت نفت به پهلوان رسید اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون زده شد.
دقیقه 55- ضربه سر هادی محمدی از روی ارسال حدادی فر در اختیار ناصر سالاری قرار گرفت.
دقیقه 56- ذوب آهنی‌ها داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت خطرناکی شدند که شوت احسان پهلوان را سالاری دفع کرد. در ادامه شوت دانیال اسماعیلی فر را عقیل کعبی به کرنر فرستاد.
دقیقه 57 گل ذوب آهن توسط دارکو:پاس زیبای احسان پهلوان با ارسال خوب مسعود ابراهیم‌زاده همراه شد که در محوطه جریمه توپ به دارکو رسید که این بازیکن بعد از کنترل توپ با یک ضربه خوب نخستین گل ذوب‌آهن را وارد دروازه صنعت نفت کرد.
دقیقه 65- شوت حمید بوحمدان از داخل محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 71- پاس زیبای ابراهیم‌زاده در آستانه دروازه صنعت نفت به دارکو رسید اما ضربه بی‌دقت دارکو بعد از برخورد به پای ناصر سالاری به کرنر رسید.
دقیقه 77- روی یک پاس عمقی عیسی آل‌کثیر با گلر ذوب‌آهن تک به تک شد اما ضربه این بازیکن را مهدی خلیل به زیبایی مهار کرد، در ادامه نیز آل‌کثیر شانس خود را دوباره امتحان کرد که این‌بار هادی محمدی مانع از گلزنی وی شد.
دقیقه 84- شوت سنگین طالب ریکانی از بالای دروازه به شکل خطرناکی راهی اوت شد.
دقیقه 88- در پشت محوطه جریمه نفتی‌های آبادان صاحب ضربه ایستگاهی شدند که شوت طالب ریکانی در اختیار مهدی خلیل قرار گرفت.
دقیقه 89- میلاد جهانی در پشت محوطه جریمه با حرکت تکنیکی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت او به تیر دروازه برخورد کرد.
حواشی:
-هر دو تیم با بنری دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.
-سرمربی و کادر فنی ذوب‌آهن نیز قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت صنعت نفت رفتند و با کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.
-سکوهای بخش جنوبی ورزشگاه فولادشهر که به تازگی احداث شده به صورت کامل صندلی‌گذاری شده است.

- هادی محمدی و مسعود ابراهیم‌زاده از ذوب‌آهن به سمت نیمکت صنعت نفت آبادان رفتند، محمد قریشی بازیکن صنعت نفت در آستانه شروع بازی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت، عیسی آل‌کثیر نیز با برخی از بازیکنان ذوب‌آهن خوش و بش کرد.
-تعدادی از هواداران صنعت نفت در ورزشگاه فولادشهر حضور دارند که تیم خود را به شدت تشویق کردند.
- نبود هواداران ذوب آهن در ورزشگاه خیلی جالب نبود و تنها نزدیک 100 هوادار ذوبی در فولادشهر حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار